Rumle Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 (endret) Ja, jeg aner ikke hva det heter, ikke er det sukker og ikke er det melis - MEN godt er det, og jeg vil så gjere ha det på bollene mine! Får det ofte på boller fra bakeren - og bl.a disse kanebollene fra Findus; http://www.findus.no/showimage.asp?id=94454299&size=big Noen som aner om dette er mulig å få kjøpt? Endret 26. november 2011 av Rumle
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Jess da, finnes sammen ved sukkeret. Perlesukker eller noe?
Kvist Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Den hvite varianten har de i Sverige, i Norge har vi perlesukker som er blankt sånn som vanlig sukker.
Rumle Skrevet 26. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2011 (endret) Nei, det er ikke perlesukker, det bruker jeg vanligvis Hmmm dette virker som det er laget av melis som er klumpet sammen på en eller annen måte? Endret 26. november 2011 av Rumle
Rumle Skrevet 26. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2011 Den hvite varianten har de i Sverige, i Norge har vi perlesukker som er blankt sånn som vanlig sukker. Åh okay - takk for infoen! Kanksje jeg kan kjøpe på en svensk nettbutikk da
Kvist Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Nei, det er ikke perlesukker, det bruker jeg vanligvis Hmmm dette virker som det er laget av melis som er klumpet sammen på en eller annen måte? Det var det jeg prøvde å få fram i forrige svar, den hvite varianten (som også heter perlesukker) er svensk perlesukker. Helt hvitt, og ikke så hardt som det norske som bare er store krystaller. Jeg liker også best det svenske
Kvist Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Åh okay - takk for infoen! Kanksje jeg kan kjøpe på en svensk nettbutikk da Ahh,svarte litt fort jeg. Hehe. Du får prøve nettbutikk eller harrytur:)
Rumle Skrevet 26. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2011 (endret) Ahh,svarte litt fort jeg. Hehe. Du får prøve nettbutikk eller harrytur:) Ja det får jeg visst Takk for svar! Endret 26. november 2011 av Rumle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå