Gå til innhold

Melis-sukker-dryss?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ja, jeg aner ikke hva det heter, ikke er det sukker og ikke er det melis - MEN godt er det, og jeg vil så gjere ha det på bollene mine! :jepp:

Får det ofte på boller fra bakeren - og bl.a disse kanebollene fra Findus;

http://www.findus.no/showimage.asp?id=94454299&size=big

Noen som aner om dette er mulig å få kjøpt? :)

Endret av Rumle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jess da, finnes sammen ved sukkeret. Perlesukker eller noe?

Skrevet

Den hvite varianten har de i Sverige, i Norge har vi perlesukker som er blankt sånn som vanlig sukker.

Skrevet (endret)

Nei, det er ikke perlesukker, det bruker jeg vanligvis :jepp: Hmmm dette virker som det er laget av melis som er klumpet sammen på en eller annen måte? :klo:

Endret av Rumle
Skrevet

Den hvite varianten har de i Sverige, i Norge har vi perlesukker som er blankt sånn som vanlig sukker.

Åh okay - takk for infoen! :) Kanksje jeg kan kjøpe på en svensk nettbutikk da :)

Skrevet

Nei, det er ikke perlesukker, det bruker jeg vanligvis :jepp: Hmmm dette virker som det er laget av melis som er klumpet sammen på en eller annen måte? :klo:

Det var det jeg prøvde å få fram i forrige svar, den hvite varianten (som også heter perlesukker) er svensk perlesukker. Helt hvitt, og ikke så hardt som det norske som bare er store krystaller.

Jeg liker også best det svenske :)

Skrevet

Åh okay - takk for infoen! :) Kanksje jeg kan kjøpe på en svensk nettbutikk da :)

Ahh,svarte litt fort jeg. Hehe. Du får prøve nettbutikk eller harrytur:)

Skrevet (endret)

Ahh,svarte litt fort jeg. Hehe. Du får prøve nettbutikk eller harrytur:)

Ja det får jeg visst :) Takk for svar!

Endret av Rumle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...