AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #1 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg sliter veldig med å finnet på hva jeg skal kjøpe til mine besteforeldre i år. Min bestemor på pappas side bor alene, er snart 80 år, og setter veldig pris på oss barnebarn. Bestemor på mammas side bor sammen med min onkel, hun er også snart 80, men er veldig sprek for alderen og bor hele vinterhalvåret i Spania. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 26. november 2011 #2 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg ville gitt noe hjemmelaget eller noe som lukter godt til bestemor nr. 1 Usikker på nr.2... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bifrost Skrevet 26. november 2011 #3 Del Skrevet 26. november 2011 Hva med en kinobillett eller lignende, så dere kan finne på noe sammen? Ellers kan du jo lage en scrapbook, bestille ett lerret med et bilde du har tatt, eller lage noe som f.eks en krans, drops, karameller eller sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markjordbær Skrevet 26. november 2011 #4 Del Skrevet 26. november 2011 Tøfler og morgenkåpe Gaveeske/gavekurv med mye godt (julekaffe, konfekt, julenøtter, gjerne kryssordblad e.l., duftende telys og servietter, eller hva du måtte komme på) Scrapbook som nevnt over var en god idé, eller fotobok som bestilles fra fotobutikker. Lotion, dusjsåpe etc. "Gavekort" på diverse tjenester fra deg, f.eks. vaske huset, handle for de e.l. En koselig film (hvis de har dvd-spiller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Makaroni Skrevet 26. november 2011 #5 Del Skrevet 26. november 2011 Kalender som du lager selv, eller kalender fra bygdas eller byens fotoklubb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå