Gå til innhold

ønsker ikke bruke fluor

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker ikke bruke fluor grunn av at det er en nervegift.

går det fint bare pusse tenne med elektrisk tannbørst og vann

og knuse hvitløk i munnen og ha det der for 5munter så spytte det ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det funker nok, men jeg hadde nok sett om jeg fant en fluorfri tannkrem på helsekosten.

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Er fluor en nervegift?

Og hvorfor skal du knuse hvitløk i munnen?

Skrevet

Du får kjøpt tannkrem uten fluor på helsekost. Inneholder antibakterielle naturlige urter.

Er enig i at det er skummelt å få i seg fluor hver dag, en/to ganger for dag. Giftigste som finnes.

Skrevet

Er fluor en nervegift?

Og hvorfor skal du knuse hvitløk i munnen?

ja slå det opp på en søke motor

for unngå hull.

Gjest Blondie65
Skrevet

ja slå det opp på en søke motor

Du kommer med en påstand. Dermed er det du som har dokumentasjonsbyrden. Så la oss se kildene dine for at fluortannkrem/skyllevann er giftig.

Skrevet

Fluor har vært anbefalt og brukt i årevis. Det er forsket opp og ned på bivirkninger. Dersom det var en enste negativ bivirkning ville ikke fluortannkrem vært lovlig i Norge.

Velger du likevel å la paranoiaen vinne er nok en fluorfri tannkrem mye bedre enn metoden du beskriver.

• Liker 5
Skrevet

At fluor er giftig, er fakta.

http://preventdisease.com/home/tips79.shtml

"Fluoridation is the greatest fraud that has ever been perpetrated and it has been perpetrated on more people than any other fraud has."

- Albert Schatz, PhD Nobel Laureate for discovering streptomycin

quoted in Sutton's Fluoridation:The Greatest Fraud

"More people have died in the last 30 years from cancer connected with fluoridation than all the military deaths in the entire history of the United States."

- Dean Burk, PhD National Cancer Institute -- Fluoridation:A Burning Controversy

"Fluoridation is the greatest case of scientific fraud of this century, if not of all time."

- EPA scientist, Dr. Robert Carton (Downey, 2 May 99)

Skrevet

Joda..

Sikker ikke dumt å legge av litt penger til de svære tannlegeregningene som vil komme.

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet

At fluor er giftig, er fakta.

http://preventdisease.com/home/tips79.shtml

"Fluoridation is the greatest fraud that has ever been perpetrated and it has been perpetrated on more people than any other fraud has."

- Albert Schatz, PhD Nobel Laureate for discovering streptomycin

quoted in Sutton's Fluoridation:The Greatest Fraud

"More people have died in the last 30 years from cancer connected with fluoridation than all the military deaths in the entire history of the United States."

- Dean Burk, PhD National Cancer Institute -- Fluoridation:A Burning Controversy

"Fluoridation is the greatest case of scientific fraud of this century, if not of all time."

- EPA scientist, Dr. Robert Carton (Downey, 2 May 99)

Ja at grunnstoffet Fluor er giftig er alminnelig kjent. Nå var det tannkremen og munnskyllevannet jeg snakket om da.

The Fluoride Deception

'The Fluoride Deception' reads like a whodunit. There are conspiracies, cover-ups, human casualties, and broken careers. The prime suspects in this toxic thriller are compounds of fluoride; the coconspirators represent industry, the military, and the public health community. At the book's ending, the suspect chemicals are not proven guilty beyond a reasonable doubt, but we are left with compelling evidence that powerful interests with high financial stakes have colluded to prematurely close honest discussion and investigation into fluoride toxicity.

Fra linken din.

Skrevet

Jeg tok en lite søk på fluor på National Cancer Institute jeg, da fant jeg bl.annet dette:

• Fluoride prevents and can even reverse tooth decay (see Question 3).

• More than 60 percent of the U.S. population on public water supply systems has access to water fluoridated at approximately 1 part fluoride per million parts water—the optimal level for preventing tooth decay (see Question 4).

• Many studies, in both humans and animals, have shown no association between fluoridated water and risk for cancer (see Question 5).

..uffda, myndighetene i USA tilsetter visst nervegift til drikkevannet! :overrasket:

Ett googlesøk rettet mot www.cancer.gov, fant ingenting om Dean Burk, PhD. Rart. :klo:

• Liker 4
Skrevet

Jeg fikk ikke fluor som barn, for på 80tallet var alle redde. Resultatet er elendige tenner.

Skrevet

Fungerer fint om du vil ha en unge med råttne tenner...

Den mengden fluor du får i deg i tannkrem, tabletter og skyllevand er ikke i nærheten av å være skadelig.

Anbefaler forøvrig å sette deg inn i ting fra et vitenskapelig ståsted og ikke basert på udokumentert synsig og paranoia.

• Liker 3
Skrevet

Solidox har tannkrem uten flor, tuben er hvit med rød skrift

Skrevet

Det finnes tannkrem uten fluor som er minst like effektive. Bioemsan tannkremer er uten fluor og SLS, de er økologiske og ikke dyretestet, sjekk ut her!

Sånn helt tilfeldigvis har de solgt denne tannkremen selv. Jeg må bare beundre den skruppel-løse merkevarebyggingen. Særlig upartisk informasjon kan man neppe kalle det.

• Liker 3
Skrevet

Ja at grunnstoffet Fluor er giftig er alminnelig kjent. Nå var det tannkremen og munnskyllevannet jeg snakket om da.

Fra linken din.

Fluor er fluor, enten du drikker det, eller tilsetter det i tannkrem. Det blir også brukt i rottegift.

http://www.1hope.org/fluoride.htm

En av ingrediensene i tannkrem, sodium fluoride er giftig/dødelig i store nok doser.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sodium_fluoride

"Sodium fluoride is classed as toxic by both inhalation (of dusts or aerosols) and ingestion.[12] In high enough doses, it has been shown to affect the heart and circulatory system."

Skrevet

Jeg tok en lite søk på fluor på National Cancer Institute jeg, da fant jeg bl.annet dette:

..uffda, myndighetene i USA tilsetter visst nervegift til drikkevannet! :overrasket:

Ett googlesøk rettet mot www.cancer.gov, fant ingenting om Dean Burk, PhD. Rart. :klo:

Slik som nazistene gjorde med vannet i konsentrasjonsleirene,

http://www.thyroid-info.com/articles/shamesfluoride.htm

"Also of historical interest is the item we came across describing how the Nazi concentration camps used fluoridated water to suppress the will and vigor of inmates. This appears to have been during the 1930's and was the first known example of fluoridated water supplies for a specific population."

Skrevet

http://tidsskriftet.no/article/933165

Det er faktisk referert (16) tre dødsfall blant militært personell hvor vannforgiftning var den sannsynlige dødsårsak (hjerneødem). Disse personene hadde under fysisk aktivitet inntatt mer enn 5 l vann i løpet av få timer.

Fra Sverige er det nylig rapportert flere tilfeller av alvorlig vannforgiftning i forbindelse med fødsel, idet en kvinne og fire nyfødte hadde livstruende vannintoksikasjon (17). Oksytocinutskillingen i forbindelse med fødselen vil forsinke utskillingen av vann. Mennesker under behandling med ADH er selvfølgelig mer utsatt for vannintoksikasjon enn andre, og dødelig utgang er rapportert (18). Det kan også nevnes at stort vanninntak over lengre tid fører til at nyrens evne til å konsentrere urin nedreguleres. Dette skyldes sannsynligvis at akvaporinproduksjonen nedsettes som følge av vedvarende lavt ADH-nivå. En slik person vil være dårlig stilt hvis vanninntaket plutselig reduseres kraftig.

Sannsynligvis vil ingen kutte ut vann i kosten bare fordi enorme mengder vann kan være livsfarlig for kroppen. Alt med måte, ikke sant, AB i innlegg 17?

• Liker 6
Skrevet (endret)

Fluor er fluor, enten du drikker det, eller tilsetter det i tannkrem. Det blir også brukt i rottegift.

http://www.1hope.org/fluoride.htm

En av ingrediensene i tannkrem, sodium fluoride er giftig/dødelig i store nok doser.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sodium_fluoride

"Sodium fluoride is classed as toxic by both inhalation (of dusts or aerosols) and ingestion.[12] In high enough doses, it has been shown to affect the heart and circulatory system."

Ser du det jeg uthevet? Et meget vesentlig poeng... Så kan du hoste opp grenseverdiene.

Endret av MorAase
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...