Gå til innhold

Kler du tights?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Jeg bruker tights stadig vekk, om det ikke er jeanstigths( jeggings?) så går det i vanlig svart tights. Om det er så veldig flatterende på meg er jeg litt i tvil om, jeg har kraftige lår og korte bein så det er kanskje ikke det som gjør seg best på kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker tights kun til trening, eier ingen vanlige leggings. Når jeg har på skjørt/kjole har jeg alltid strømpebukser til. Må vel kunne si at baken min ser ganske bra ut i tights og orker ikke å dekke den til når jeg har på meg treningstights. Treningstights er ofte veldig mye tykkere enn andre tights og siden jeg alltid har en ordentlig truse/hotpants/bokser under er det ikke sånn at man får sett noe spennende. Jeg kunne aldri tenke meg å gå kledd som jeg gjør på trening til vanlig (altså tights med kort overdel), og har til dags dato ikke sett noen som faktisk kler det. Har ikke tall på hvor mange jenter jeg har sett i (det de antageligvis har trodd var tykke) tights hvor man kan se fasongen, fargen og trykket på trusen under. Smekkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tights i alle former, og bruker det veldig mye. Vil påstå at jeg kler det. Bruker det stort sett som om det var strømpebukse (med lang genser/tunika/kjole over).

Synes det er sjelden jeg ser noen ikledd tights som overhode ikke kler det. Det må i så fall være de som har fort kort topp og for slapp rumpe og lår, men det er ikke akkurat hyppig jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææh.. jeg bruker så godt som aldri tights, annet en på dansetrening, og da for å se at jeg ikke jukser.. Nå har jeg kjøpt meg leggings i velvet som skal brukes UTEN TOPP SOM DEKKER RUMPA... :trist:

Om jeg kler tights, vel, jeg er godt trent og har fint med muskler i både rumpe, lår og legger, det er gjennomtenkt antrekk, og jeg synes faktisk disse var tette nok til å ikke dø av å tenke på å gå uten noe som dekker rumpa..

Skal ha blondesinglet og rysjebluse over, og smykker, og høye hæler... (temafest, Burlesq)

Hakke godt av sånne tråder som det her jeg da. Tenk om jeg ser fæl ut i det.. :dåner:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukar berre tights utan noe over rompa når eg trener, og får stort sett komplimenter. Eg er ikkje særleg fanatisk anti-tights-utan-å-dekke-rompa, men brukar sjeldan tights på anna måte enn som strømpebukse, altså til skjørt og kjoler. Og om ein kler tights då kjem jo an på om ein kler det ein har over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun treningstights... De er stramme og gode i stoffet, sitter bra, er behagelige å trene i, og ganske kompakte i vevingen. Dessuten har jeg utelukkende 3/4 lange, kler ikke lange...

Vanlige tights har jeg aldri brukt ei heller aldri eid. Kraftige bein (ankler, legger, knær og lår/rumpe), og blir overhodet ikke komfortabel med sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fått høre noe annet, verken med vanlig tights, treningstights, "skinntights" eller strømper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...