Gå til innhold

Kler du tights?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg synes tights kun er fint på jenter med veldig tynne bein. Jeg er danser, og har alt for mye muskler i beina til å kle det. Treningstights blir noe annet. :)

Skrevet

Nei, jeg synes tights kun er fint på jenter med veldig tynne bein. Jeg er danser, og har alt for mye muskler i beina til å kle det. Treningstights blir noe annet. :)

Det er jeg absolutt ikke enig i! Dansere har pene bein, og pene bein ser bra ut i tights. Vi kan godt ta håndbak om det.

Skrevet

Det er jeg absolutt ikke enig i! Dansere har pene bein, og pene bein ser bra ut i tights. Vi kan godt ta håndbak om det.

Gjerne det, men du er nok dømt til å tape. Jeg har tross alt veldig sterke armer også. ;)

Det kan godt hende jeg egentlig ikke ser så fryktelig ille ut i tights, men jeg føler meg ikke helt komfortabel i dem.

Gjest bellabulla
Skrevet

Jeg synes ikke at noen kler tights. Bukser er finere :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kler tights! Synes det er vanskelig å fine bukser som passer, men tights er lettere. Er for kraftig til å bruke skjørt, så da e tights fint. På billige tights kan jeg ødelegge strikken i livet ved å strekke den så mye jeg kan, da tyter ikke mageflesket så mye ut av tightsen, så da kan jeg til og med gå med tights til kort genser/topp. Tights er genialt!

Skrevet

Ja, men bruker ikke dt så ofte.

syntes ikke alle kler det...spesielt ikke de som har epleform kropp! det forverrer alt. men men=)

• Liker 2
Gjest döderlein
Skrevet

Hvis tightsen er svart og jeg har noe langt over, så :)

Skrevet (endret)

Jeg bruker stort sett kun tights. Jeg eier én bukse som jeg kjøpte fordi jeg har noen korte topper jeg har lyst til å kunne bruke, og de egner seg ikke til å bruke med tights.

Jeg bruker svarte tights for det meste, men har også en grå som ser bedre ut sammen med de sorte toppene mine. Jeg tror jeg kler det, det vil si, jeg føler meg mest komfortabel i tights og når man føler seg bra ser man vel ofte bedre ut enn om man går med noe man ikke trives i i det hele tatt? :)

Endret av Xaphan
Skrevet (endret)

Jeg bruker slike supertrange jeans med stretch. Vet ikke om det er tights..? Vanlige jeans er for store i lårene for meg, eller så er de for trange i livet, eller for smale nederst.

Men for å svare på spm :gjeiper: Innbiller meg at jeg kler det pga jeg har veeldig tynne bein.

Endret av murray
Skrevet

Jeg trooor det, synes i hvertfall det selv :fnise: Men jeg bruker bare tights når jeg har på meg lange topper/gensere, synes det er stygt på absolutt alle om man har en kort topp til.

Skrevet

Ja, det synes jeg. Lårene mine blir veeeldig fine:D

Bruker svart, lysebrun, mørk brun og mørk grå.. Har en lys grå som jeg bruker av og til..men ikke like ofte som de andre.

Skrevet

Jeg tror jeg kler det sånn noenlunde, men bare med litt sid og vid genser/tunika til. Bruker det riktignok aldri, for ikke liker jeg tunikaer og dessuten synes jeg er for gammel til å bruke tights (annet enn på treningssenteret - der gir jeg søren i alderen :ler: )

Skrevet

Jeg er slank, men bruker ikke tights for jeg synes jeg ikke har pene nok bein.

De styggeste jeg ser med tights er overvektige damer som bruker tights pga komforten. Lite lekkert!

• Liker 1
Skrevet

Huff, eg såg ei veldig overvektig dame med KVIT tights brukt som bukse... Det er i slike situasjonar ein nesten får lyst til å seie det til folk... Eg ville ikkje gått med kvit tights sjølv, og i alle fall ikkje brukt som bukse, til tross for at eg er slank (men tykkjer eg har for stor rumpe/lår).

Skrevet

Jeg kunne kanskje kledd det med tanke på kroppen min, men jeg liker meg godt i bukser og mannen synes tights er noe av det verste han ser på damer. Så da er det liksom ingen vits i å prøve :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker kun hvit tre-kvarts tights om sommeren under sommerkjoler som dekker rumpe og lår godt.

Har sett mye rart angående tights, og det verste er de som ikke dekker til rumpa. Jeg lurer ofte på om de ikke ser på seg selv i speilet før de går ut.

De fleste tights er passe gjennomsiktig, slik at man ser undertøyet. Så en stakkars, uvitende dame i treningstights en solskinnsdag, og den var skikkelig gjennomsiktig. Så til alle som bruker treningstights, vær sikker på at den ikke er gjennomsiktig i sterkt lys.

Skrevet

Jeg bruker kun hvit tre-kvarts tights om sommeren under sommerkjoler som dekker rumpe og lår godt.

Har sett mye rart angående tights, og det verste er de som ikke dekker til rumpa. Jeg lurer ofte på om de ikke ser på seg selv i speilet før de går ut.

De fleste tights er passe gjennomsiktig, slik at man ser undertøyet. Så en stakkars, uvitende dame i treningstights en solskinnsdag, og den var skikkelig gjennomsiktig. Så til alle som bruker treningstights, vær sikker på at den ikke er gjennomsiktig i sterkt lys.

Ikke hvis jenta har fin rumpe. Husker jeg så en jente som ikke dekket til rumpa: jeg fikk lyst til å sprute sæd i tissen hennes bakfra.

• Liker 2
Gjest döderlein
Skrevet

Ikke hvis jenta har fin rumpe. Husker jeg så en jente som ikke dekket til rumpa: jeg fikk lyst til å sprute sæd i tissen hennes bakfra.

Hahaha. Nå lo jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...