Gjest Wanted Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Bruker du tights ofte? Hvilke farger er de oftest i? Hvilke klær brukes til? Og kler du egentlig tights? http://www.tv2.no/underholdning/happyday/mote/tights-den-skjuler-ingenting-3642751.html?utm_source=kampanje&utm_medium=web&utm_content=KGforumlisting&utm_campaign=kvinneguiden Selv bruker jeg svært mye tights, og tror jeg kler det. Oftest svart eller brun.
challenger Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Bruker skinntights en del, og det er jo virkelig hata her inne høres det ut som:p I tillegg til sånne vanlige svarte tights i "vanlig" stoff. Jeanstights har jeg også en del av i garderoben, men de blir ikke så mye brukt for det virker som om det er umulig å finne jeanstights som ikke er supertrange i livet. Liker jo selv å tro at jeg kler det, men jeg synes jo de fleste kler tights da(så lenge du ikke er ganske mange kilo for mye, da er det ikke særlig pent), så skjønner ikke helt den hetsinga av tights her inne:s Men jeg har alltid en lang topp eller genser over altså, så tightsen blir ikke brukt som bukse, men mer som ei strømpebukse.
Gjesten Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Jeg bruker bare tight hjemme, som koseplagg. Og da er det jo ikke så farlig om jeg kler det eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Jeg er vel en av de folk sikter til ikke passer tights.. Men jeg kler det, fordi jeg bruker klær som ser fint ut med tights.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Jeg bruker en del tights, ente svart eller jeanstights. Har da lang genser eller tunika over. Det er ikke sikkert jeg kler det, men det gir jeg f... i, for det er så godt å gå i Og hva gutta skulle mene om saken bryr meg ikke. Mannen min syns jeg er fin uansett så da fortsetter jeg bare å bruke det jeg 1
Gjest shirleys-secret Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Jeg bruker kun dongeritights. Syns jeg kler det helt greit, og jeg bruker de på akkurat samme måte som jeg bruker vanlige bukser. Altså med en lang topp og en tunika/bluse/skjorte over. Bruker ikke tynne stofftights, innbiller meg at jeg får tusen synlige cellulitter av de.
FantasDick Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Jeg bruker gjerne tights, men kun av de litt kraftigere variantene. Tykkere jeanstights, skinn/lakk i kraftigere kvalitet o.l. Ikke tynne lefser. Jeg vil definitivt påstå at jeg har kropp til det.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #8 Skrevet 26. november 2011 Jeg kler tights ganske godt, har lange slanke ben - er vel den kroppsdelen jeg får mest komplimenter for. Men jeg går ikke med tights da jeg føler det blir det samme som strømpebukse egentlig. Lakk er noe av det mer harry jeg vet om, så der styrer jeg greit unna. Velger heller trange jeans. Eller skjørt/kjole med strømpebukse. 2
SmallTalk Skrevet 26. november 2011 #9 Skrevet 26. november 2011 Eneste tightsene jeg eier er treningstights, og de kler jeg ihvertfall. Bruker mye slimfit jeans og de sitter ihvertfall bra, men om jeg kler vanlige tights, det aner jeg ikke. 3
Anglofil Skrevet 26. november 2011 #10 Skrevet 26. november 2011 Jeg bruker tights nå og da, men bruker kun tights til tunikaer og lignende. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #11 Skrevet 26. november 2011 Eneste tightsen som kommer på kroppen min er treningstights. Jeg kler det ikke nei. 1
Gjest Wanted Skrevet 26. november 2011 #12 Skrevet 26. november 2011 Bruker skinntights en del, og det er jo virkelig hata her inne høres det ut som:p I tillegg til sånne vanlige svarte tights i "vanlig" stoff. Jeanstights har jeg også en del av i garderoben, men de blir ikke så mye brukt for det virker som om det er umulig å finne jeanstights som ikke er supertrange i livet. Liker jo selv å tro at jeg kler det, men jeg synes jo de fleste kler tights da(så lenge du ikke er ganske mange kilo for mye, da er det ikke særlig pent), så skjønner ikke helt den hetsinga av tights her inne:s Men jeg har alltid en lang topp eller genser over altså, så tightsen blir ikke brukt som bukse, men mer som ei strømpebukse. Skinntights er hot, så lenge det ikke er i lakk.
Gjest Bifrost Skrevet 26. november 2011 #13 Skrevet 26. november 2011 Bruker tights ganske ofte. Som regel svarte, hvite eller grå. Bruker tights til shorts, kjole om det er kaldt og skjørt. Om jeg kler det er en annen sak.
Gjest Wanted Skrevet 26. november 2011 #14 Skrevet 26. november 2011 Bruker tights ganske ofte. Som regel svarte, hvite eller grå. Bruker tights til shorts, kjole om det er kaldt og skjørt. Om jeg kler det er en annen sak. Er du transvestitt?
Rødtoppen86 Skrevet 26. november 2011 #15 Skrevet 26. november 2011 Bruker tights veldig ofte, mye fordi det er lettvint i forhold til jobben (barnehage). Har alltid en lang singlet eller tunika/kjole over, og fargen på tightsen er svart. Til fest har jeg to "skinntights" som jeg bruker, også da med lang overdel som dekker rumpa. Ellers har jeg en jeanstights i tykt stoff hvor jeg kan bruke kort topp til. Denne tightsen har lommer bak på rumpa. Om jeg kler det? Vil vel si det, ellers hadde jeg ikke brukt det, men det kan jo hende at jeg kommer til å tenke om noen år hva i svarte var det jeg gikk med
Gjest imli Skrevet 26. november 2011 #16 Skrevet 26. november 2011 Brukar tights som strømpebukse, så då reknar eg med eg kler det... Hadde definitivt ikkje kledd ein tynn tights brukt som bukse, men det er det veldig få som gjer. Då skal du ha null celulittar og perfekt stram rumpe... Eg brukar alltid tunika/kjole/skjørt som går til midt på låra eller knelengde, og tights eller strømebukse under.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #17 Skrevet 26. november 2011 Ja,jeg kler tights, en en svart og en beige som brukes til hver sin midt på låret lange ullkjole. Får masse komplimanger, så da stoler jeg på det :gjeiper:
Gjest Bifrost Skrevet 26. november 2011 #18 Skrevet 26. november 2011 Er du transvestitt? Nei, hvorfor tror du det?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #19 Skrevet 26. november 2011 Anntaglig fordi det står "mann" på profilen din. 1
Yme Skrevet 26. november 2011 #20 Skrevet 26. november 2011 Skinntights er hot, så lenge det ikke er i lakk. Hva er forskjell på det, egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå