Gå til innhold

får ikke mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått på yasmin i mange år, og i september byttet jeg til yasminelle. Har ikke hatt mensen siden, da jeg har hoppet over sukkerpillene. Nå merket jeg på kroppen at jeg måtte ha mensen; ømme bryster, mye utflod ol.

Begynte på sukkerpiller på tirsdag, men mensen har enda ikke kommet! Dette synes jeg er kjemperart. Hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være du er gravid.

Skrevet

Har ikke hatt sex siden i sommer, så nei er nok ikke gravid :)

Skrevet

Hos meg tok det ofte 6-7 dager på sukkerpilla før jeg fikk mensen (altså kom den dagen før jeg skulle begynne på hormonpillene igjen)... Gi det noen dager til, kommer det ikke da bør du nok ta en graviditetstest..

Skrevet

Gi det noen dager til, kommer det ikke da bør du nok ta en graviditetstest..

Opps, så nå at du ikke har hatt sex siden i sommer, så da kan du bare droppe det rådet :P Men ville hørt med legen om den ikke er kommet innen du skal begynne på hormonpillene igjen ;)

Skrevet

Oj, litt artig. Jeg kunne ha skrevet dette innlegget selv. Går på yasminelle og begynnte på sukkerpillene på tirsdag og har ikke fått mensen ennå. jeg kan være gravid da :lete:

Skrevet

Fikk mensen i går kveld, jippi! Hehe. Men det er veldig lite, så det er tydelig at yasminelle er anderledes enn yasmin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...