yes2yes Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Ble bare nysgjerrig på hva folk liker aller best Min personlige favoritt er krydret kylling i ovn med mandelpoteter, nan-brød og tzatziki. Del gjerne oppskrift. 2
Gjest Madelene1 Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Hjemmelaget pizza, Taco og hjemmelaget potetstappe.
Envy Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 For øyeblikket tror jeg jeg må si pepperbiff i cognacsaus. Tror det er noe av det beste jeg har smakt!
Mubba Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Kan ikke plukke ut en favoritt, jeg er et matvrak og elsker mat! 1
Anglofil Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 (endret) * Taco * Pannekaker * Medisterkaker med brun saus, tyttebær og hjemmelaget potetmos. * Kylling i fløtesaus med ris og grønnsaker * Biff fra Friday's med Jack Daniel's * Løvbiff med stekte potetbåter * Hjemmelaget pizza * Maxboller * Løkringer * Kylling chop suey Mvh Yvonne Endret 26. november 2011 av Yvonne
Rumle Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 (endret) Jeg elsker mat jeg også, men om jeg var helt nødt til å velge kun en rett, hadde det nok blitt lammelår, stekt med godt krydder og masse hvitløk. Råstekte poteter med masse bakt hvitløk til (ja elsker hvitløk! ), ovnsbakte cherrytomater, diverse gode grønnsaker stekt lett i olje/ smør og en liten dæsj hjemmelaget fløtesoppsaus En skikkelig god entrecote med ca. det samme tilbehøret er også veldig høyt på listen Ellers er det meste av hjemmelaget italiensk mat veldig godt Pinnekjøtt en stor favoritt på denne tiden av året. Er også enormt glad i hjemmelagde kjøttkaker med ertestuing eller kålstuing, poteter og rørte tyttebær! Endret 26. november 2011 av Rumle
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #8 Skrevet 26. november 2011 Helt umulig å velge én rett, og for meg avhenger det av årstid og sesong hva jeg har mest lyst på F eks er fårikål helt nødvendig på høsten... men liker godt lam generelt; lammelår, pinnekjøtt, lammefrikasse... Min siste store matopplevelse var for øvrig blåskjell, samboeren kom hjem med et nett skjell, som vi dampet. Det var sånn ååååååh-godt Vekte mange gode sommerminner gjorde det også.
skrue Skrevet 26. november 2011 #9 Skrevet 26. november 2011 Det varierer med sesongen, men stekt andebryst med svor (svor fra andebrystet altså) og riktig tilbehør sammen med en passende rødvin kommer høyt opp
Gjest Bifrost Skrevet 26. november 2011 #11 Skrevet 26. november 2011 Pizza, taco, innbakt kylling, spagetti, stek...
Gjest Cecilia L Skrevet 26. november 2011 #12 Skrevet 26. november 2011 Vanskelig å velge. Men både lammelår og andebryst kommer høyt opp på lista. Og skalldyr som hummer, blåskjell, krabber. Om jeg må velge, så tar jeg lammelår med ovnsstekte grønnsaker, bakt potet og rødvinssaus til hovedrett. Og hummer naturell til forrett.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #13 Skrevet 26. november 2011 Indrefilet av Kalv, med hasselbackpoteter, smørdampede grønsaker og fløtesaus. Yumm! 1
HerbGirl Skrevet 26. november 2011 #14 Skrevet 26. november 2011 Denne lasagnen: http://veganeren.blogspot.com/2011/10/fantastisk-lasagne.html Og rosiner.
isbiten. Skrevet 26. november 2011 #15 Skrevet 26. november 2011 -Lammelår med fløtegratinerte poteter, fløtesaus, kokte grønnsaker. -Biff med potetbåter, soppstuing, kokt brokkoli og hvitløkssmør. -Det meste av indisk mat. -Mammas hvitløks- og chilimarinerte scampi. -Møsbrømlefse -Lutefisk med masse bacon!
yes2yes Skrevet 26. november 2011 Forfatter #16 Skrevet 26. november 2011 alle favorittene høres kjempe godt ut 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #17 Skrevet 26. november 2011 kylling og byggris fiskeburger i fullkornspitabrød pannekaker laks og all slags fisk taco en gang i blant egg nudler/fullkornsspagetti og karbonadedeig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå