Gå til innhold

Bussforbindelser Tromsø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er bussforbindelsene fra Krokelvdalen i Tromsø til universitetet i Tromsø? Noen som vet? :) Evt. noen som vet hvordan jeg kan finne det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet er at jeg vet ikke hva man skal se etter på bussrutene dersom man skal fra Krokelvdalen til universitetet. Jeg vet ikke hvilke "områder" på bussruten som står... F.eks. finner jeg ikke Krokelvdalen på denne bussrute-oversikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Området Krokelvdalen ligger i kalles Kroken i rutetabellene. Vet ikke hva det heter nær universitetet. Lek med kartet.

Enkleste er å ringe 177 og spørre. Tror det er valg 6 for Troms fra mobil.

Her fant jeg et og annet, ved hjelp av en fantastisk nymotens greie som kalles for gugel... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rute 20 tar deg fra kroken til universitetet. Den bussen går også ofte. Letteste er å gå på cominor.no, trykke rutesøk, deretter skrive inn 20, og så får du det opp. Svært enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpa folkens :sjenert: Føler meg dum som faen, men forstår meg ikke på det derre ... Men det betyr at det er GODE bussforbindelser til Kroken - Uit da? At den går på morgenen og utpå dagen sånn at man kommer seg til og fra Univeristetet rimelig ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 går ikke til Uni. :) 22 går gjennom tunnelen, og bruker mye kortere tid, men går riktignok ikke like ofte. 20 går kontinuerlig, men tar sin tid.

http://www.vitaminw.no/kunde/cominor/Filvedlegg/Byrutekart_juli_2010.pdf

http://cominor.no/index.asp?menyID=2911&parentID=2911# = søk på 20 og 22, og åpne som pdf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte ja, hurtig NEI. :) kroken/krokelvdalen er ikke tromsøs navle, men leieprisene er vel deretter :)

Hvor lang tid tar det da? Står ca. en halvtime i bussrutene.. er det veldig feil eller? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer sikkert med 30 min.. Men tar nok lengre tid i rushen.. Ellers er Kroken usentralt - du vil være totalt avhengig av buss uansett hvor du skal, men det regner du vel med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...