AfgMartin Skrevet 26. november 2011 #21 Skrevet 26. november 2011 Jeg er dritt lei av å være singel, flere som meg her? Jeg også. Men jeg har bodd så mye utelands at jeg må skylde på meg selv. Fra høsten 2012 er jeg ferdig med utelnandstjeneste for godt. Da skal en uvitende og ukjent fremtidig brud få uanstendig mye oppmerksomhet. Hun går sikkert rundt et sted på østlandet nå og aner fred og ingen fare
solch Skrevet 26. november 2011 #24 Skrevet 26. november 2011 Mhm... Begynner å savne sex med noen man er glad i, og savner å være forelsket, og alle kyssene som får det til å krible i hele kroppen. 1
Maria.91 Skrevet 26. november 2011 #25 Skrevet 26. november 2011 nå er jeg ikke singel lenger, men når jeg var det så elsket jeg det. Det var bare så deilig å kunne være med venner hele tiden, og jeg likte å bruke tid på meg selv, og å kunne flørte med gutter (jeg elsker å flørte! hohoho kilingen i magen!!), uten noen forpliktelser. Jeg var litt som Samantha i Sex and the City, bare uten alle ONS'ene. Det var ingen, INGEN i min relativt store vennegjeng som trodde at jeg noensinne skulle "roe meg ned" og få meg kjæreste. Men, her sitter jeg nå da. Med et mannfolk som var prikk lik på akkurat det området...
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #26 Skrevet 27. november 2011 Er ikke direkte drittlei, men har aldri hatt kjæreste, så egentlig vil jeg bare oppleve det å være i et forhol
Gjest fireflies Skrevet 27. november 2011 #28 Skrevet 27. november 2011 (endret) Det eneste jeg faktisk savner med å ha kjæreste er noen som holder rundt meg på natta og noen å tilbringe kjedelige søndager med . Egentlig nyter jeg å være singel! Endret 27. november 2011 av fireflies
Thorn Skrevet 27. november 2011 #29 Skrevet 27. november 2011 Jeg er veldig kresen av meg, og ikke av typen som vil ha noen bare for å ha noen. Så da får man bare vente.. Er du virkelig kresen, da? Jeg forelsker meg ikke lett. Det går overhodet ikke på at han skal være slik og sånn, eller ha så fin bil eller så stort hus, men han skal være rett for meg, ikke bare den som er tilgjengelig. Så folk tror jeg er kresen og vanskelig. Jeg misunner egentlig folk som blir forelsket i "hvem som helst" som er tilgjengelig, det virker utrolig mye enklere... Nå savner jeg virkelig kroppskontakt, kos og det å ha noen å dele hverdagen med. Merker det ekstra godt når alle venninnene mine får samboere, gifter seg og stifter familie, og ikke har så mye tid til meg lenger. Har heldigvis katter å kose litt ekstra når det røyner på
Gjest Tinneaa Skrevet 27. november 2011 #30 Skrevet 27. november 2011 (endret) Er 15 og har alltid vært det, haha Men syns det er helt greit. Endret 27. november 2011 av Tinneaa
OliviaP Skrevet 27. november 2011 #31 Skrevet 27. november 2011 Definitivt STORT savn Skulle ønske jeg klarte å være fornøyd med situasjonen slik den er til enhver tid, kjæreste eller ei, men når jeg nå nærmer meg 21 og ennå ikke har hatt noen kjæreste, er det ikke så lett lenger.. Og jeg vet jo hva jeg går glipp av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå