Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dritt lei av å være singel, flere som meg her? :yvonne:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg simpelthen elsker singellivet!

Har friheten til å gjøre akkurat hva jeg vil. Får det sosiale behovet dekket gjennom samvær med venner, og det meste av det seksuelle behovet dekket gjennom ONS.

Men vi er jo ikke alle like. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nesj,ikke dritt lei..men.

Hadde jo vert fint med en å kose seg med,en å være glad i , forelskelse :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nok ikke skapt for å ha ons så da blir det altfor lite kos. Hadde aldri trodd at det skulle være såååååå vanskelig å finne den rette :fnise:

• Liker 1
Skrevet

JA!

Men samtidig er jeg også redd for forhold! Så hva gjør jeg da?

Det jeg nok savner, er spenning! Føle kriblingen i kroppen, lidenskap, forelskelse..--*sukk*

Skrevet

Nesj,ikke dritt lei..men.

Hadde jo vert fint med en å kose seg med,en å være glad i , forelskelse :rodmer:

^^^^

Dette beskriver vel meg også.

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg trives såpass i singeltilværelsen at jeg er redd for at jeg aldri "vil" finne meg en kjæreste...

det er ikke alltid selve sexen jeg savner, men den trygge gode nærheten... bare det å få en god klem av en gutt som faktisk er veldig glad i meg! DET er lenge siden det! :sukk:

Skrevet

Ja ikke noe spesielt glad i å være singel. Savner kos og nærhet samme som Nozze. Aldri hatt ons og tror neppe jeg ville gjort noe slikt så ikke noe sex på meg heller.

• Liker 1
Skrevet

Jaa, jeg er også lei av å være singel! :P

• Liker 1
Skrevet

Synes det er bra å være singel, men når jeg er betatt/forlesket i noen, da er det et stooooort savn....

Skrevet

Ja! Definitivt lei av å sovne alene i den store dobbeltsenga mi :( Savner en å kose med, en å se frem til å møte og å glede meg over sms'er fra :rodmer:

Skrevet

Mesteparten av tiden går det greit, men noen ganger er nærheten, kosen og sexen et stooort savn.

Skrevet

Kjenner jeg kan bli litt smålei singellivet av og til ja, stort sett går det greit.

Skrevet

Er det selv til tider..

Spesielt vannskelig i disse tider.. Mye jobb og skole.. Savner en armkrok, og som tar vare på en.

Vannskelig å finne noen som blir gla i en.. :(

Skrevet

Ja! Kjenner det spesielt når jeg ser alle de forelskede parene der ute.

Jeg er veldig kresen av meg, og ikke av typen som vil ha noen bare for å ha noen. Så da får man bare vente.. :sjenert:

Skrevet

Ja! Kjenner det spesielt når jeg ser alle de forelskede parene der ute.

Jeg er veldig kresen av meg, og ikke av typen som vil ha noen bare for å ha noen. Så da får man bare vente.. :sjenert:

Der kjenner jeg meg veldig godt igjen. Får kommentarer fra moren min at jeg er kresen. Men vil ikke bare være sammen med noen for å være sammen med noen..

Syntes jeg fortjener det beste for meg hvis ikke kan det heller være..

Skrevet

syns det er greitt så lenge jeg har noen å tenke på :sjenert:

Skrevet

JA!!!!

Jeg har alltid vært en forholdsjente..Jeg har hatt godt av å være alene, men nå er jeg lei. Jeg klarer ikke ha ons. Det er ikke naturlig for meg å ha sex med en jeg ikke er glad i. Jeg savner en mann å være lojal mot, en mann som jeg har det gøy med, en å prate og le og gjøre ting med :D :D En å dele alt og ingenting med.

Åhh det hadde vært fint :rodmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...