AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Når jeg forsøker å laste ned en film fra nett, kommer det opp en form for lisensavtale eller lignende, og denne må jeg altså godta før jeg får tilgang til filmen. er det vanlig og ok å godta? det medfører vel ingen kostnader eller andre belastninger? noen som er litt mer opplyste enn meg her?
Gjest Varpunen Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Det er vel ulovlig å laste ned filmer uten å betale for det.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Hmm, det stod at det var gratis gratis nedlastning...?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Det er vel ulovlig å laste ned filmer uten å betale for det. Nei, ikke nødvendigvis. Finnes mange filmer på nett som man helt lovlig kan laste ned gratis. TS: Hva står i lisensavtalen? Hvilken side er dette på, og hvilken film?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Du må nesten lese lisensavtalen, og så ta stilling til om du ønsker å godta den eller ikke. "Litt" vanskelig for oss å uttale oss, da vi for det første ikke kjenner innholdet i avtalen og for det andre ikke vet hva du synes er ok eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå