AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Etter kjæresten og jeg ble samboere i høst, har det skjedd lite endringer i sexlivet. Vi trodde jo at vi kom til å ha mye mer sex enn vi hadde før, men det har vi altså ikke. Før, når vi bodde fra hverandre, så vi hverandre 1-2 ganger i uken og hadde sex de dagene vi så hverandre. Er det rart at vi ikke har mer sex nå som vi bor sammen? Selv stusser vi litt på hvorfor vi ikke har mer sex enn det vi har, men har tenkt litt på at det er fordi kroppen er "vant" til å ha sex 1-2 ganger i uken, og derfor ikke "trenger" mer. Hva tror dere? Hvor ofte har dere samboere sex?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Etter kjæresten og jeg ble samboere i høst, har det skjedd lite endringer i sexlivet. Vi trodde jo at vi kom til å ha mye mer sex enn vi hadde før, men det har vi altså ikke. Før, når vi bodde fra hverandre, så vi hverandre 1-2 ganger i uken og hadde sex de dagene vi så hverandre. Er det rart at vi ikke har mer sex nå som vi bor sammen? Selv stusser vi litt på hvorfor vi ikke har mer sex enn det vi har, men har tenkt litt på at det er fordi kroppen er "vant" til å ha sex 1-2 ganger i uken, og derfor ikke "trenger" mer. Hva tror dere? Hvor ofte har dere samboere sex? 1-2 ganger i uka her også, og sånn har det egentlig vært hele tida (6 år). Om sommeren blir det gjerne litt hyppigere. Det passer helt utmerket for oss.
Gjest Regza Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Så lenge dere egentlig er fornøyde så er det jo ikke ett problem? Man -må- ikke ha sex 3 ganger dagen. 7
Gjest Nuppa_ Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Det eneste riktige svaret her er; så ofte man vil selv 15
lollipopp Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 ingenting er unormalt. så lenge den ene ikke vil hver kveld og den andre ikke vil. jeg for min del har en kjæreste som er hos meg ofte.. vi har vært sammen i snart ett år.. han vil ha sex HELE tiden.. sånn er ikke jeg.. men jeg lar han tenne meg, kysse meg og ta på meg. så hender det at jeg får lyst. må bare ha litt start hjelp.. jeg vil jo at vi skal møten på midten på en måte
Gjest otrivin Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Vi har sex 1-3 ganger om dagen. Syns det er passe 3
muesli Skrevet 26. november 2011 #8 Skrevet 26. november 2011 Me har sex når me har lyst. Av og til kan det gå over 1 veke uten sex, andre ganger kan me ha sex fleire dager på rad. Å tenke på at ein bør ha sex så og så ofte, tar veldig lett kvelden på sexlysta... 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #9 Skrevet 26. november 2011 Vi hadde sex ca en gang i uka da vi bodde fra hverandre (møttes to ganger i uka), så flyttet jeg inn til han, trodde vi kom til å ha det oftere, men ble fortsatt 1-2 ganger i uka.
Gjest Wanted Skrevet 26. november 2011 #10 Skrevet 26. november 2011 Man har sex når man vil ha sex enten det er 3 ganger i døgnet eller 1 gang i uka. I snitt har vi sex ca 3 ganger i uka nå for tiden, og noen uker ingenting. Barn tar kverken på sexlysten hos meg ihvertfall.
Gjest Doh Skrevet 26. november 2011 #11 Skrevet 26. november 2011 I begynnelsen var det MYE sex. Men nå går det veldig opp og ned. Noen ganger jeg det to ganger i mnd, så er det plutselig flere dager på rad. Noe gjennomsnitt tør jeg ikke gjette på
Gjest Katten. Skrevet 26. november 2011 #12 Skrevet 26. november 2011 Normen er forskjellig fra par til par. Som regel er det én gang om dagen her i gården.
Athene Skrevet 26. november 2011 #13 Skrevet 26. november 2011 Man bør ha sex så ofte begge føler for det. Hvorfor bry deg om hva som er vanlig/snittet? Dersom dere er happy er det det viktigste. 1
Zoë Castillo Skrevet 26. november 2011 #14 Skrevet 26. november 2011 Vi har vært sammen i syv år, og har to små barn. Vi har sex 1-4 ganger i mnd, og det er begge fornøyd med. Vi har et godt ekteskap, og sexen er himmelsk når vi først finner tid til å ha det. :-) Alt er normalt, og INGEN skal få fortelle meg at mitt forhold mangler noe, basert på antall sexøkter! 9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #15 Skrevet 26. november 2011 Vi har vært sammen i syv år, og har to små barn. Vi har sex 1-4 ganger i mnd, og det er begge fornøyd med. Vi har et godt ekteskap, og sexen er himmelsk når vi først finner tid til å ha det. :-) Alt er normalt, og INGEN skal få fortelle meg at mitt forhold mangler noe, basert på antall sexøkter! Helt enig! 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #16 Skrevet 26. november 2011 Vi har vært sammen i syv år, og har to små barn. Vi har sex 1-4 ganger i mnd, og det er begge fornøyd med. Vi har et godt ekteskap, og sexen er himmelsk når vi først finner tid til å ha det. :-) Alt er normalt, og INGEN skal få fortelle meg at mitt forhold mangler noe, basert på antall sexøkter! Helt enig!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #17 Skrevet 26. november 2011 Man har sex når man vil ha sex enten det er 3 ganger i døgnet eller 1 gang i uka. I snitt har vi sex ca 3 ganger i uka nå for tiden, og noen uker ingenting. Barn tar kverken på sexlysten hos meg ihvertfall. Vi har vært sammen i syv år, og har to små barn. Vi har sex 1-4 ganger i mnd, og det er begge fornøyd med. Vi har et godt ekteskap, og sexen er himmelsk når vi først finner tid til å ha det. :-) Alt er normalt, og INGEN skal få fortelle meg at mitt forhold mangler noe, basert på antall sexøkter! Dempes sexlysten virkelig så mye av å få barn? Det visste jeg ikke.
LindaPinda Skrevet 26. november 2011 #18 Skrevet 26. november 2011 Før meg og samboeren min flyttet sammen var det omkring 3-4 ganger dagen, nå som vi har flyttet sammen har vi bare 1-2 ganger dagen (Veldig sjeldent 0 ganger). Jeg personlig er litt skuffet over dette, men vet ikke hva som er normalt. Men kroppen venner seg ikke til kun å ha sex så og så mange ganger. Sexlyst må bare komme naturlig og det varierer nok fra personer til personer:) Det at dere stresser med det kan gjøre til at dere gjør det enda mindre, siden det blir slik at det tenker for mye på det. La sex komme naturlig <3
Zoë Castillo Skrevet 26. november 2011 #19 Skrevet 26. november 2011 Dempes sexlysten virkelig så mye av å få barn? Det visste jeg ikke. Tja, for meg går det på at barna stjeler utrolig mye søvn fra meg, og søvn MÅ jeg ha. Det er full rulle i huset fra halv seks om morgenen til kl 20, og etter det er det klesvask og bittelitt pensum-skumlesing før jeg faller til sengs. Alt dette har selvfølgelig med prioriteringer å gjøre også, da. Vi prioriterer sex ved 1-5 anledninger i måneden, og det fungerer som sagt bra for oss.
-Turtle Skrevet 26. november 2011 #20 Skrevet 26. november 2011 Så godt som hver dag. Nå er vi ikke helt samboere da.. jeg har ikke offisielt flyttet inn, men jeg er mer og mer hos han, og tar med meg mer og mer Vi begge to har et stort sexbehov, så det er sjelden det går en dag uten sex altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå