Gå til innhold

Søkt selv om innleggelse

Fremhevede innlegg

Gjest Søteplet
Skrevet

Etter 6 år med spiseforstyrrelser har jeg endelig satt ned foten og gått med på å legge meg selv inn for en periode. nå SKAL jeg bli frisk.

Allikevel gruer jeg meg hensynsløst og stresser meg skikkelig opp på grunn av det. Er det noen her som har erfaringer med slike typer sykehusopphold?

Hvordan er det?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ingen erfaringer å komme med, men det er utrolig bra at du har klart å ta det skrittet og se alvoret i situasjonen selv!

Tror det kommer til å gå veldig bra. Har en venninne som ble tvangsinnlagt pga spisevegring, og hun kom ut igjen som et bedre menneske, og følte seg veldig godt ivaretatt. Det er ingenting å grue seg til! :klemmer:

Skrevet

Ja, men ikke med spiseforstyrrelser. Men med angst, deprisjon susidalitet og egentlig litt spiseproblemer.

Er det en egen klinikk for spiseforstyrrelser?

Der jeg var var det akkurat som og være hjemme igrunn:) veldig koselige mennesker som alltid er der for deg dag og natt! Noe strengere på voksenavdelingen 18+ men er nok greie der og!

Så lenge du gjør som de sier skal det nok gå bra:) det verste som kan skje er vel egentlig å få fastvakt.

Anbefaler og IKKE ta med internett inn!

Skrevet

Har ingen erfaring med det, men lykke til skal du ha! :) Første steg i riktig retning

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med sykehus innleggelse, men har overvunnet spiseforstyrrelser. Masse lykke til, det kommer til å gå bra. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...