Gjest illywhack Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Jeg skal lage fudge til alle til jul i år. Fattig student fører til kreative, ikke minst billige løsninger, men koselig er det jo likevel. Men - midt i eksamen, julevask og diverse, har jeg ikke tid til å stå foran komfyren de to ukene før jul. Derfor hadde det vært greit om jeg kunne lage fudgen til uka. Men - det store spørsmålet er jo om den blir tørr/gammel ol. fram til jul om jeg lager fudgen i dag og i løpet av uka? Skal oppbevares på slike lufttette "norgesglass" (ikke ekte, men med gummikant i alle fall..) Noen som har erfaring, vet noe om dette? Tusen takk! :D
Belima Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Jeg vet ikke sikkert, men vil gjerne ha oppskriften din, hvis du vil dele med andre da. Har du googlet det?
Gjest illywhack Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Jeg bruker denne: http://www.passionforbaking.com/blog/2010/11/10/vanilla-fudge/ Kjempegod! Har laget dem en gang før, men da ble de spist rimelig fort.. Hehe. Ja, men jeg fant ikke å mye.. Men jeg er ikke noen ekspert på Googling. Får prøve litt til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå