Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen fler som er avhengig av energi drikken burn? Må ha det hver helg. For å feire at det er frii

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Drue
Skrevet

Får vi som ikke liker drikken lov til å blande oss, eller er tråden forbeholdt tilhengere av drikken? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg drikker kun Burn i drinker. For det har en aldeles helt fantastisk farge. Tilsett alkohol, is og en rosa paraply og så er det helg! :P

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg er gla for at jeg ikke liker det noe særlig....om jeg ikke er turbo nok fra før, så tror jeg det kunne blitt altfor drøyt med burn innabords i tillegg :ler:

Skrevet

Å drikke en boks Burn,er vel jevngodt med å drikke en boks sukker....

Skrevet

Drikker pepsi max for å feire at det er helg :P Er glad i brus, men klarer ikke brus med sukker(veit at pepsi max ikker sunnere, så er ikke derfor jeg drikker det) og spesielt ikke sånne energidrikker. Føles som om jeg får pels på tenna, haha.

• Liker 1
Skrevet

Får vi som ikke liker drikken lov til å blande oss, eller er tråden forbeholdt tilhengere av drikken? :)

:filer:

• Liker 1
Skrevet

Drakk ein del av det før, men tennene mine blei så rødlig misfarget av det så eg kutta ned på det. :gjeiper:

Skrevet

Jeg pleier noen ganger å drikke det for å våkne litt om jeg er trøtt. :gjeiper: Av og til den grønne Monster energi drikken og.

Skrevet

Ikke avhengig. Synes den er litt for søt, ellers god.

Gjest NozMonster
Skrevet

Er burn veldig usunt? Verre enn brus?

med tanke på ph-verdien og sukkerinnholdet, kombinert med all koffeinen, er det ihvertfall ikke noe bedre enn brus!

de er vel ganske på lik linje... men hvem bryr seg? :vetikke:

:fnise:

viktig å kose seg!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...