AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 7 år, vi ble sammen da jeg var 17. Han er min eneste sexpartner, så jeg er så usikker på hva som er vanlig, hvis noe i det hele tatt er "vanlig". Greia er at han så veldig sjelden får full ereksjon med en gang, som regel går det ganske gradvis over noen minutter. Jeg har begynt å tenke på at grunnen til det kanskje er at han egentlig ikke tenner 100 % på meg, og det er ikke en god følelse. Jeg har snakket med han om det, og han svarer at han bare er sånn. Men jeg vet jo at han ikke hadde vært ærlig med deg hvis det stemmer at jeg ikke tenner han nok, til det er han nok for redd for å såre meg. Veldig trist å tenke på at han kanskje kunne hatt et bedre sexliv med noen andre, og at jeg ikke egentlig er helt bra nok.
I Grosny Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 (endret) Jeg har vært sammen med kjæresten min i 7 år, vi ble sammen da jeg var 17. Han er min eneste sexpartner, så jeg er så usikker på hva som er vanlig, hvis noe i det hele tatt er "vanlig". Greia er at han så veldig sjelden får full ereksjon med en gang, som regel går det ganske gradvis over noen minutter. Jeg har begynt å tenke på at grunnen til det kanskje er at han egentlig ikke tenner 100 % på meg, og det er ikke en god følelse. Jeg har snakket med han om det, og han svarer at han bare er sånn. Men jeg vet jo at han ikke hadde vært ærlig med deg hvis det stemmer at jeg ikke tenner han nok, til det er han nok for redd for å såre meg. Veldig trist å tenke på at han kanskje kunne hatt et bedre sexliv med noen andre, og at jeg ikke egentlig er helt bra nok. Dette er veldig variabelt. Blodtrykk, dagsform, nervøsitet , alkohol og trøtthet er faktorer som spiller inn. Slapp av. Gutten liker å kose deg. Han kan eventuelt trene passe bra, og slik oppjustere testosteronnivået, og samtidig kontrollere blodtrykket. Endret 25. november 2011 av I Grosny 2
henriken Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Det er jo veldig vanlig at når man har vært sammen i en stund, tar det lengre tid for begge å bli kåt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå