AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #21 Skrevet 25. november 2011 Man er ikke noe mer eller mindre kjent to dager før man har praten om man er ekslusiv for å si det sånn..
Gjest Wolfmoon Skrevet 25. november 2011 #22 Skrevet 25. november 2011 Det gjør det, men det handler vel like mye om følelser hos partene også. På et eller annet tidspunkt blir det feil å fortsette og date flere, og jeg håper jo da at folk kommuniserer nok sammen til at de klarer å finne fram grensen seg i mellom. Jeg ser ikke et behov for å sette en fasit, for ingen relasjon er jo like
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #23 Skrevet 25. november 2011 Det gjør det, men det handler vel like mye om følelser hos partene også. På et eller annet tidspunkt blir det feil å fortsette og date flere, og jeg håper jo da at folk kommuniserer nok sammen til at de klarer å finne fram grensen seg i mellom. Jeg ser ikke et behov for å sette en fasit, for ingen relasjon er jo like Poenget er jo at dette med følelser skjer gradvis, så det kan være vanskelig bare av den grunn. Men jeg er enig i at det ikke finnes noen fasit. Det var egentlig et motsvar til de som mente at man kunne gjøre man ville til man offisielt er sammen.
Likeverdig Skrevet 26. november 2011 #24 Skrevet 26. november 2011 Høres slitsomt ut å date flere samtidig. Tenker at jeg ville gjort det hvis det var snakk om tre interessante menn på samme tid. Men ville valgt ut en ganske fort, tror jeg. Jeg ville ikke vært komfortabel med å date flere og holdt det hemmelig. Før eller siden må du uansett velge EN. Ta en sjanse fremfor å helgardere deg! Ellers blir du garantert sprø med tiden :frown:
Gjest imli Skrevet 26. november 2011 #25 Skrevet 26. november 2011 Greitt på eit fyrste treff, etter det er det ikkje greitt.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #26 Skrevet 28. november 2011 Dette varierer vel fra gang til gang. Det kommer an på de to personene som dater. Personlig tenker jeg slik: Er det greit for meg om hun jeg dater nå også dater andre en meg selv? Om svaret er nei dater jeg heller ikke andre. Det tar ikke mange dater med en kvinne før jeg stopper å date andre.
Deadlyy Skrevet 29. november 2011 #27 Skrevet 29. november 2011 Hva legger dere i ordet "dater" egentlig?
Fysikeren Skrevet 2. desember 2011 #28 Skrevet 2. desember 2011 (endret) Jeg mener også dette er helt OK! Faktisk mer enn OK: det eneste rette! Dating handler jo om å finne den rette. Og i alle seleksjonsprossesser må man jo ha noe å sammenligne med. Dette er iallefall sånn jeg tenker det Du starter med et utgangspunkt på 10-15 personer du jevnlig snakker med. Type sms, chat, småprat i kantina, mellom forelesninger osv. Allerede der vil nok noen falle bort som en potensiell partner. Du har kanskje igjen 5-7 stk du har lyst til å bli enda bedre kjent med. Disse er det helt okay og spør om de vil være med å gjøre noe helt casual. Ta en kaffe et sted, spise lunsj osv. Etter dere har fått litt mer tid face2face, 1on1, osv. har tallet blitt enda mindre. Vi snakker nå kanskje om 2-3 stykker. Disse er det greit å be på noe litt mer "dateaktig", kino, middag, ol. Jeg mener man bør begynne å vurdere kontakten med de andre etter første tegnet på intimitet. Kyss ol. - Fysikeren Endret 2. desember 2011 av Fysikeren 1
Gjest Bandit Skrevet 2. desember 2011 #29 Skrevet 2. desember 2011 I min verden er det ikke greit. Hadde jeg hatt noe på gang med en fyr og det viste seg at han datet flere, ville jeg nok ikke møtt han igjen. Enig. Det har med holdninger å gjøre.
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. desember 2011 #30 Skrevet 3. desember 2011 Men problemet med nettdating er jo at man ikke egentlig vet om man har noe på gang med en fyr/dame før man faktisk har møtt dem, det er altså en unaturlig situasjon. De fleste andre steder man kan møte aktuelle kandidater er jo steder der man også kan utelukke rimelig kjapt hvis noen er uaktuelle før det i det hele tatt blir en date ut av det. Noe som ikke er like lett med nettdating.
MissStiles Skrevet 4. desember 2011 #31 Skrevet 4. desember 2011 Synes det er greit så lenge man ikke er intim med begge to, uten at de vet om det.
Steinar40 Skrevet 4. desember 2011 #32 Skrevet 4. desember 2011 Synes det er greit så lenge man ikke er intim med begge to, uten at de vet om det. Du mener altså at du kan være intim med den ene og allikevel date en annen?
Gjest Wei Wei Skrevet 4. desember 2011 #33 Skrevet 4. desember 2011 Jeg syns det kan være greit å bli kjent med flere i samme periode, men ikke date flere samtidig.
Gjest Wei Wei Skrevet 4. desember 2011 #34 Skrevet 4. desember 2011 (endret) Og det er stor forskjell på å nettdate flere samtidig og IRL date flere. Endret 4. desember 2011 av Wei Wei
★Blackstar★ Skrevet 4. desember 2011 #35 Skrevet 4. desember 2011 Nei, jeg syns ikke at det er greit i det hele tatt. Verken i RL eller nettdating.
MissStiles Skrevet 4. desember 2011 #36 Skrevet 4. desember 2011 Du mener altså at du kan være intim med den ene og allikevel date en annen? Nei, med en gang man blir intim med en av dem man dater, synes jeg at man skal kutte ut den andre.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #37 Skrevet 12. desember 2011 Jeg synes det er så vanskelig.. Har to potensielle nå. Begge er så ulike, så går ikke an å sammeligne. Har klint med begge. Unnskylder det med at jeg vil teste ut kjemien. Men nå vil jeg faktisk velge en av de, siden jeg har klint med begge to. Går det ikke med han jeg velger så har jeg jo samtidig valgt bort han andre, synes det er så vanskelig. Selv om jeg har klint med de mener jeg de har full rett til å treffe andre jenter de også. Jeg mener at det er her grensen går. Spør en av de meg om jeg har truffet en annen mens vi har blitt kjent så vil jeg svære ærlig ja.
Gjest hogwash Skrevet 12. desember 2011 #38 Skrevet 12. desember 2011 Må si denne tråden overrasker meg, trodde virkelig det var vanlig folkeskikk å holde seg til en av gangen. Mulig det er et skille på alder her? Ville ikke en gang tenkt tanken på å spørre om hun dater flere samtidig..
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #39 Skrevet 12. desember 2011 Må si denne tråden overrasker meg, trodde virkelig det var vanlig folkeskikk å holde seg til en av gangen. Mulig det er et skille på alder her? Ville ikke en gang tenkt tanken på å spørre om hun dater flere samtidig.. Men hvor gammel er du da Hogwash?
Gjest hogwash Skrevet 12. desember 2011 #40 Skrevet 12. desember 2011 Men hvor gammel er du da Hogwash? 29+1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå