AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Hei Hva ville dere gitt en gutt på 25 år som kommer fra Amerika? Vi har pratet sammen nesten hver dag i 2-3mnd og skal gi hverandre en liten julegave. Hva ville du gitt?
Maria.91 Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Brunost, ostehøvel, binders (norsk oppfinnelse har jeg hørt) og melkesjokolade. MASSE deeeiilig melkesjokolade! De har ikke SÅ digg sjokkis i statene
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Brunost, ostehøvel, binders (norsk oppfinnelse har jeg hørt) og melkesjokolade. MASSE deeeiilig melkesjokolade! De har ikke SÅ digg sjokkis i statene ja, FREIA melkesjokolade er i boks! Har dem ikke ostehøvel i USA? hørt noen rykter om det.. syns dte bare høres så rart ut og ikke ha det?! hehe
Maria.91 Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Tror ikke det, nei! Såvidt jeg har forstått kjøper de det meste ferdig oppskjært, eller skjærer selv med kniv. De bruker jo ikke samme type oster som oss heller vet du, har ikke samme behovet. Dessuten er det jo en norsk oppfinnelse da! Særlig hadde det vel vært fett å kjøpe en litt fin en, med sånne fancy norske mønstre på og sånt, vs. den helt plaine du får på IKEA
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå