Gå til innhold

Klær til en høy tynn gutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 1,86 høy (ca) og veier 60 kilo. Med andre ord er jeg ganske tynn, jeg sliter med å finne klær som passer meg. Jeg vil ikke at de skal være for store, fordi da drukner jeg i de, men heller ikke for stramme.

Jeg bruker mye jeans, som regel slim fit og v-hals genser eller crewneck. Jeg har prøvd å endre stilen min litt i det siste så ha begynt å bruke litt skjorter også, men jeg har samme problem der. Jeg føler at de blir for vide, iallefall når jeg knepper de igjen. Jeg har en skjorte fra WESC, som passer meg bra synes jeg (men kjøpte den kun fordi den var på tilbud) Men jeg føler at genserne er litt for store, jeg må ha L ettersom jeg er så lang i ryggen. Og buksene føler jeg at kan bli litt for vide i beina.

Jeg bruker ikke spesielt dyre klær, går mest i ting fra Jack and Jones, Boys of Europe og noen ganger fra Urban.

Veldig mange ganger kan jeg prøve klær i butikken, å synes at de passer bra. Men er ikke fornøyd når jeg kommer hjem.

Det jeg lurer på da er om det er noen som vet om steder hvor det selges relativt slanke klær? Har prøvd å spørre de i butikken, men de klarer liksom aldri å finne helt det jeg leter etter. Det siste gjelder mest bukser.

Kan noen nevne noen bukse, skjorte og genser-merker som ikke er så altfor dyre og som er "slim-fit"?

(Ble litt rotete det her men ><)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann har ofte samme problem som deg (selv om han ikke er fult like tynn), og han i alle fall flere pene slim-fit skjorter fra et merke som heter Mario Conti, som de har på VIC og Match. De er litt dyre, men til gjengjeld veldig god kvalitet.

Når det gjelder jeans, så tror jeg at du burde se på Zara.

Ellers håper jeg noen kommer med gode råd for gensere her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...