AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #241 Skrevet 29. november 2011 Hahaha, hadde faktisk ikke komplekser for underlivet mitt før jeg entret denne tråden Jeg synes overhodet ikke du skal bry deg. Liqourice har vært en flittig bidragsyter i denne tråden, for å få de som ser annerledes ut enn henne selv til å føle seg ekle og unormale. Hun burde skamme seg. 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #243 Skrevet 29. november 2011 Hvordan fitta mi ser ut? Hun står på kjøkkenet og lager kveldsmat. 7
Gjest shirelle Skrevet 29. november 2011 #244 Skrevet 29. november 2011 Hvordan fitta mi ser ut? Hun står på kjøkkenet og lager kveldsmat. ..men spørsmålet var: hvordan ser den ut? 7
Gjest just words Skrevet 29. november 2011 #245 Skrevet 29. november 2011 Jeg har en nærmere lik 28èr.. Meget fornøyd med den, skjønt folk som har mindre indre kjønnslepper eller større indre kjønnslepper har all grunn til å være fornøyd med den de har. Å rakke ned på folk sitt underliv synes jeg er lavmål, og jo å kalle en fitte for "hengefitte" er ikke fint og blir ikke ok uansett, på samme måte som å kalle noen for barnefitte ikke fint i det hele tatt. Er det rart at folk dysjer med undertøy i garderobene i svømmeanlegg? 4
Djungelvrål Skrevet 29. november 2011 #246 Skrevet 29. november 2011 Jeg synes overhodet ikke du skal bry deg. Liqourice har vært en flittig bidragsyter i denne tråden, for å få de som ser annerledes ut enn henne selv til å føle seg ekle og unormale. Hun burde skamme seg. Skamme meg for hva?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #247 Skrevet 29. november 2011 ..men spørsmålet var: hvordan ser den ut? Vettafaen, jeg ser på tv og hun lager kveldsmaten. Sånn det skal være.
Djungelvrål Skrevet 29. november 2011 #248 Skrevet 29. november 2011 Hvorfor skal de med lengre kjønnslepper få "hengefitte" som kallenvn, mens de med mindre skal snakkes pent om og er "stramme" og "fine"? Det er ingenting som er noe strammere eller mer veltrent enn noe som helst annet. Henger? Da kan man vel si at pupper er noe som henger ute av kroppen på en kvinne, da? Blir helt feil i mine ører. Men du har vel perfekte, stramme silikonpupper til den fantastisk flotte MILF-kroppen din du, slik jeg har forstått det i ørten andre tråder? Kom deg ned på jorda. Selv har jeg små kjønnslepper, men snakker ikke nedsettende om det du kaller hengefitter fordetom. Lavmål! Jeg ser ikke at hengefitte er noe skjellsord i denne tråden når man kaller underlivet sitt for fitte likevel.. Jeg har heller ikke fornærmet noen personlig, det gjorde du nå og du er rapportert. 2
Djungelvrål Skrevet 29. november 2011 #249 Skrevet 29. november 2011 Nå får du gi deg med dette Liqourice! Er det noe jeg er lei av i denne tråden er det at du i hvert eneste innlegg går til angrep på alle som er annerledes enn deg selv. ??????????????????????????????????????????????????????????????????????
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #250 Skrevet 29. november 2011 Jeg ser ikke at hengefitte er noe skjellsord i denne tråden når man kaller underlivet sitt for fitte likevel.. Jeg har heller ikke fornærmet noen personlig, det gjorde du nå og du er rapportert. Og "hengepupper" er heller ikke negativt, hvis man likevel bruker ordet pupper? 6
TE94 Skrevet 29. november 2011 #251 Skrevet 29. november 2011 (endret) 5 Endret 5. desember 2011 av TE94
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #252 Skrevet 29. november 2011 Jeg ser ikke at hengefitte er noe skjellsord i denne tråden når man kaller underlivet sitt for fitte likevel.. Jeg har heller ikke fornærmet noen personlig, det gjorde du nå og du er rapportert. Tror heller det er du som skal moderere deg enn meg, som har styrt hele tråden her og rakker ned på andre underlivsvarianter enn din egen. Jeg har bidratt nå, og det fordi jeg er drittlei av å se på hvor kjepphøy du er. Rapporter i vei, kommer langt med det. 5
Envy Skrevet 29. november 2011 #253 Skrevet 29. november 2011 Jeg ser ikke at hengefitte er noe skjellsord i denne tråden når man kaller underlivet sitt for fitte likevel.. Jeg har heller ikke fornærmet noen personlig, det gjorde du nå og du er rapportert. Fordi det her ingenting med hengefitter å gjøre. Hverken den ene eller den andre varianten henger noe mer enn den andre. Fint at du er av den oppfatning at du er perfekt, flott å ha godt selvbilde, men det betyr ikke at vi andre som har synlige indre kjønnslepper skal gå i kjelleren. Det er akkurat like normalt som din sprekk. DET er poenget, og jo, uttrykket "hengefitte" blir for juvenalt og dumt. Hvis du ikke har noe mer konstruktivt å komme med enn å rakke ned på alle som er annerledes enn deg selv, forslår jeg at du slutter å lage innlegg i denne tråden. Du er allerede blitt moderert en gang, har det slått deg at det kan være en grunn til det? 11
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #254 Skrevet 29. november 2011 Fordi det her ingenting med hengefitter å gjøre. Hverken den ene eller den andre varianten henger noe mer enn den andre. Fint at du er av den oppfatning at du er perfekt, flott å ha godt selvbilde, men det betyr ikke at vi andre som har synlige indre kjønnslepper skal gå i kjelleren. Det er akkurat like normalt som din sprekk. DET er poenget, og jo, uttrykket "hengefitte" blir for juvenalt og dumt. Hvis du ikke har noe mer konstruktivt å komme med enn å rakke ned på alle som er annerledes enn deg selv, forslår jeg at du slutter å lage innlegg i denne tråden. Du er allerede blitt moderert en gang, har det slått deg at det kan være en grunn til det? + 5
Djungelvrål Skrevet 29. november 2011 #255 Skrevet 29. november 2011 Tror heller det er du som skal moderere deg enn meg, som har styrt hele tråden her og rakker ned på andre underlivsvarianter enn din egen. Jeg har bidratt nå, og det fordi jeg er drittlei av å se på hvor kjepphøy du er. Rapporter i vei, kommer langt med det. Hvor har jeg rakket ned på andre underlivsvarianter enn min egen? Hvis du er drittlei er det jo bare å forlate tråden, ser ikke problemet. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #256 Skrevet 29. november 2011 Hvem i tråden har jeg skrevet har hengefitte?? Enig, men her i denne tråden er jo ikke fitte et stygt ord så de som har hengende lepper har jo hengefitte. 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #258 Skrevet 29. november 2011 Hvor har jeg rakket ned på andre underlivsvarianter enn min egen? Hvis du er drittlei er det jo bare å forlate tråden, ser ikke problemet. Du har ødelagt en tråd som KUNNE ha vært OK å følge. 4
Envy Skrevet 29. november 2011 #259 Skrevet 29. november 2011 (endret) Jeg har IKKE gått til personlig angrep på noen, nå må du følge LITT med da! Herregud, jeg skrev at jeg IKKE så på hengefitte som et nedverdigende ord i denne tråden fordi folk likevel kaller underslivet sitt for et stygt skjellsord. Lær deg å se forskjell på ting. Hvem i tråden har jeg skrevet har hengefitte?? Nå må du følge meg og slutte å være så jævlig hårsår og slutte og fantasere. Og hvor i heite har jeg kalte meg selv perfekt, jeg har jo blitt hetset i lang tid i denne tråden fordi jeg "bare" har en sprekk. Jeg ble moderert fordi jeg svarte denne hetsende ABen, som jeg også rapporterte. Nei, du har gått til angrep på ALLE som er annerledes enn deg, du er grei sånn, gjør ikke forskjell Uansett om du ikke anser hengefitte for et stygt uttrykk, så er det nå engang slik at det er stygt, det er akkurat like stygt som om jeg skulle kalt deg for 8-åring, som jeg forstår det som at du ikke likte. Forstår du? Kjønnsorganet er et "sårt" punkt for de fleste, og noe det er fort gjort å få komplkser for, at du da gang på gang sier at alle som har synlige indre kjønnslepper er hengefitter, gjør kanskje noe med selvtilliten til enkelte, og noen vil kanskje tenke "jøss, har jeg virkelig hengefitte?". Det er ikke særlig hyggelig, og fryktelig unødvendig. Du legger det frem som at alle som er annerledes enn deg er ekle og unormale. Unge, usikre jenter i tenårene leser dette og tar alt negativt til seg som svamper. Tenk deg litt om når du kommenterer så sensitive temaer. edit: skrivefeil Endret 29. november 2011 av Envy 11
Djungelvrål Skrevet 29. november 2011 #260 Skrevet 29. november 2011 Du har ødelagt en tråd som KUNNE ha vært OK å følge. Du klarte ikke å svare på spørmålet mitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå