Gå til innhold

Bergensere!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Har eksamen i morgen, i Lehmkuhlhallen, og jeg er litt usikker på hvordan en kommer seg dit, og på eksamensplanen er linken som skal forklare defekt.. Så derfor spør jeg her:

Er det noen som kan forklare meg hvilken buss jeg kan ta til Lehmkulhallen og hvilket stopp jeg skal av på? Har hørt jeg kan ta 39 bussen (eller var det 37?) og gå av på Jægerbakken, stemmer dette?

Håper veldig på svar, da det haster litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lemkuhlhallen ligger vel rett ved NHH? Sjekk på Skyss hvilke busser som går dit, der er det vel også kart. Jeg tror de fleste bussene som går mot Åsane fra sentrum stopper der.

For å gi deg noe mer konkret, må jeg nesten vite hvor du skal reise fra ;)

Skrevet

Du kan ta alle bussene som går til NHH. Lehmkulhallen er redd ved siden av NHH. Buss 3, 5, 36, 39, 10, 18.

Du skal av på stoppet etter sandviken sykehus.

Bussen kjører inn i en tunnell--> Den kjører forbi/stopper ved sandviken sykehus, kjører videre --> Du skal av.

Bussjåførene kan helt sikkert si fra når du skal av. På den siden av veien hvor bussen kjører stopper den ved en sparbutikk og Stemmemyren idrettshall.

http://www.skyss.no/nn-NO/Rutetider-og-kart/Reiseplanleggar/?from=Festplassen+(Bergen)+%5bhpl.gruppe%5d&to=J%c3%a6gerbakken+%5badresse%5d&date=25.11.2011&time=07.30

Lykke til med eksamen!

Skrevet

Tusen takk for svar! Og takk for lykkeønskninger.

Jeg innser at jeg nok virker veldig uansvarlig som spør om dette dagen før, men jeg hadde egentlig avtalt med en innfødt bergenser å ta følge :P ville bare være sikker på hvordan komme seg dit på egenhånd,føles tryggere.

Skrevet

Haha, suger så sykt på å være anonymbruker

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...