Gå til innhold

Venners ekser på facebook

Fremhevede innlegg

Gjest döderlein
Skrevet

Man blir jo gjerne litt kjent med venners kjærester og har de som venner på facebook. Hva gjør du dersom det blir slutt mellom vennen din og kjæresten? Sletter du personen som venn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sletter ikke personen såfremst jeg har tenkt til å holde kontakten med han eller henne. Hvis jeg ikke har tenkt til å holde kontakten, ser jeg ikke vitsen i å ha h*n som venn der.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Med mindre det er særskilte grunner til at jeg skal gjøre det. Har jeg noen på facebook i utgangspunktet så er de der for en grunn :)

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig, hvorfor skal jeg være venn med vennina mi sin ex!

Skrevet

Sletter ikke hvis vi faktisk er blitt venner, det blir jo for dumt føler jeg.

Skrevet

Med mindre det er en grunn for det så syns jeg det blir barnslig og bittert å sletter venner av eksen, selvom jeg har opplevd å bli sletta av kompis til min eks som også var ganske bitter etter bruddet.

Skrevet

Om eg er venn med eksen til vennen, så sletter eg ikkje vedkommende fra FB - med mindre det var spesielle omstendigheter rundt bruddet (at eksen var utro f.eks).

Gjest Herr Drue
Skrevet

Behold exen til vennen din, så kan vennen din komme til deg å stalke henne/han i fremtiden. Undervurdert!

Skrevet

Nei, jeg sletter ikke personen. Unntaket måtte ha vært om han eller hun hadde vært helt jævlig mot min venninne/kamerat.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...