nabie Skrevet 18. april 2012 #541 Del Skrevet 18. april 2012 Ååh... Jeg også vil være så aktiv Logan jobber kun sene vakter og sover resten av dagen, men kan ikke fortsette som dette lengre jeg må finne motivasjon til å ha meg opp av senga i 9 tiden.. starte dagen med en skikkelig frokost sånn at jeg kanskje får noe overskudd .. sku også ha meldt meg inn i en treningsklubb.. trente mye før, så det er synn det har blitt slik det er nå.. Men men har planer om å begynne med fitness etter fødsel og gjøre om kostholdet.. så det er noe jeg gleder meg endel til ^^ Vognen våres kommer ikke før slutten av mai gleder meg så mye til å få den og inrede den med dyne, pute og sauskin <3 Var og hentet ut babybox fra apotek1 igår :-) noen andre som har benyttet seg av de gratise boxene? Fikk en del kremmer, badeskum til baby, en body, ammeinnlegg til bh osv. Var ganske kjekt det synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nabie Skrevet 18. april 2012 #542 Del Skrevet 18. april 2012 Og gratulerer så mye med ny leilighet julibaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOGAN Skrevet 18. april 2012 #543 Del Skrevet 18. april 2012 Julibaby: Jeg har også hatt store forandringer i magen, var syk her og det ble stille. Ringte føden og de var SÅ hyggelige og a jeg kunne komme en tur, de sjekket alt og tok ultralyd også! Alt var i skjønneste orden men jenta hadde snudd seg! Dvs. hun ligger/sitter i seteleie- JADA!! Og jeg har morkaken foran så det har blitt veldig stille - foruten sparkene RETT i blæren - det "trykker" så laaangt nede nå at jeg begynner å lure, hehe! Men likevel, alt var fint og hun kan jo fortsatt snu seg hit og dit. Men merker hun har blitt værende der og magen min skiftet litt fasong samtidig! Ahh... Rare greier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 19. april 2012 #544 Del Skrevet 19. april 2012 Var og hentet ut babybox fra apotek1 igår :-) noen andre som har benyttet seg av de gratise boxene? Fikk en del kremmer, badeskum til baby, en body, ammeinnlegg til bh osv. Var ganske kjekt det synes jeg Jeg har også hentet den babyboxen, og den var jo kjempefin Har også prøvd å få hentet ut den fra Vitus apotek, men der sa damen at de ikke hadde noe, men at de som lagde den lovte at den snart skulle være klar.. Så får prøve igjen om et par uker. Etter et par uker med pause i vektøkningen, er det på´n igjen.. Det er vel rundt disse tider man kan regne med å legge på seg 0,5 kg i uka tror jeg. Så får vel bare bli vant til det. Meeen, ikke veldig happy fordet. Det holder nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmor Skrevet 19. april 2012 #545 Del Skrevet 19. april 2012 Julibaby: gratulerer med leilighet. Vi kikker på bilstol om dagen. har hørt at av merkene maxi cosi, britax og besafe er de så og si lik i kvalitet og funksjon selv om om en vant testen i år. derfor må valget falle på den vi liker best, men vi liker hver vår!!!! jeg ønsker å ha den letteste men da må jeg ha med koffertvekt i butikk og måle. Britax var for tung og kjentes ikke så myk ut. Maxi cosi er nok den letteste men hvor mye lettere? kun noen hundre gram... Vi kan få god pris på besafe izi go med isofix (under 2500,-) det veier 3,8 kg.... hva tenker dere andre. både maxi cosi og besafe kan festes på vognen vi skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. april 2012 #546 Del Skrevet 19. april 2012 Vi har maxi cosi og har vært veldig fornøyd med det hørt mye bra om besafe også, så det blir vel mest en smakssak. Maxi cosi er veldig lett å bære med seg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmor Skrevet 20. april 2012 #547 Del Skrevet 20. april 2012 Vi har maxi cosi og har vært veldig fornøyd med det hørt mye bra om besafe også, så det blir vel mest en smakssak. Maxi cosi er veldig lett å bære med seg iallefall men duuu.... har du koffertvekt og kan veie setet, siden du har det????? jeg bare spør altså :gjeiper: da hadde jeg konkrete tall og regne ut fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. april 2012 #548 Del Skrevet 20. april 2012 Hehe, nei, dessverre, har ikke det ble vel opplyst om hvor tungt det var når jeg kjøpte det, men det er så lenge siden, så husker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 20. april 2012 #549 Del Skrevet 20. april 2012 Vi hadde besafe, det var veldig stødig og fint mtp. mulighet for å vugge det litt/legge det bak når vi hadde det utafor bilen. Men det var veldig tungt syns jeg, en hel drøm å bære andre, lettere stoler, så vi ser etter et lettere som fremdeles er solid og sikkert. Lurer på om det var MC som kjentes så lett og fint ut å bære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nabie Skrevet 20. april 2012 #550 Del Skrevet 20. april 2012 Uff, ble litt sjokkert da jeg sjekket pappiret isted... Var myye rosa blod/ utflod.. ringte føden og de ville ta meg inn på en sjekk... Første gang jeg har opplevd dette så var i sjokk en stund gitt... er fortsatt kvalm av sjokk så skal bli godt å få sjekka seg tror jeg, sånn at jeg får sove inatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. april 2012 #551 Del Skrevet 21. april 2012 Uffda får håpe det er noe helt uskyldig Nabie oppdaterer oss da, blir litt bekymra for deg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nabie Skrevet 21. april 2012 #552 Del Skrevet 21. april 2012 Mest sannsynlig, så hadde slimproppen gått og jeg hadde en åpning stor nok til at jm fikk en finger inn og kjente hodet på lille gull.. Er veldig aktiv på jobb og fikk beskjed om å ta det rolig fremmover, for å ikke provosere frem rier.. er så glad jeg tok turen innom føden gitt Føler meg fortsatt ikke pigg etter gårsdagen, men prøver bare og glemme det Vil ikke at lillegull, skal komme ut allerede nåå Har vært litt mer sår og det stikker lettere i nedre regionen av små bevegelser.. Aner ikke om det har noe sammenheng men Hvordan går det med dere ellers da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. april 2012 #553 Del Skrevet 21. april 2012 Oi, da må du ta det med ro altså! Hvor langt er du på vei nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nabie Skrevet 21. april 2012 #554 Del Skrevet 21. april 2012 Jaaa, skal gjøre det Er 30+1 idag tror jeg, så vil ikke at lillegull skal komme ut riiiiktig enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. april 2012 #555 Del Skrevet 21. april 2012 Nei, det er litt tidlig ja- må være flink å passe på deg selv nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOGAN Skrevet 21. april 2012 #556 Del Skrevet 21. april 2012 Slapp av og pass på deg selv Nabie! Ha en fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nabie Skrevet 21. april 2012 #557 Del Skrevet 21. april 2012 Takk for det jenter god helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totta72 Skrevet 22. april 2012 #558 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Nabie, nå må du ta det med ro, dette er viktigere enn alt annet:) Når det er sagt, fødte jeg min datter, som nå er 12 år gammel, uke 31+3. Det var en plutselig stormfødsel som var vanskelig å forutse, men denne gangen tar jeg det mye mer med ro, og kjenner tegnene om det skulle bli antydning g igjen. Om du skulle føde fra nå og fremover, vil dette gå helt fint og babyen har ikke problemer med å klare seg. Jeg fikk med min datter en start med 4 uker på sykehuset, hvorav de ro første i kuvøse, men det går helt fint. Selvfølgelig er det ideelle å ha han inne en stund til, men ville bare berolige deg. Jobber som eiendomsmegler og stresset som bare det sist, nå er jeg veldig bevisst på å prøve ta det med ro, for lille jenta vår er mye viktigere enn stress på jobb! Hun er veldig aktiv og turner som bare det:) Endret 22. april 2012 av Totta72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 22. april 2012 #559 Del Skrevet 22. april 2012 Oi, det var jammen tidlig ja. Ta det med ro og ta vare på deg selv og lille baby - som de andre her sier - det er mye viktigere nå enn jobb og høyt tempo! til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nabie Skrevet 22. april 2012 #560 Del Skrevet 22. april 2012 Nabie, nå må du ta det med ro, dette er viktigere enn alt annet:) Når det er sagt, fødte jeg min datter, som nå er 12 år gammel, uke 31+3. Det var en plutselig stormfødsel som var vanskelig å forutse, men denne gangen tar jeg det mye mer med ro, og kjenner tegnene om det skulle bli antydning g igjen. Om du skulle føde fra nå og fremover, vil dette gå helt fint og babyen har ikke problemer med å klare seg. Jeg fikk med min datter en start med 4 uker på sykehuset, hvorav de ro første i kuvøse, men det går helt fint. Selvfølgelig er det ideelle å ha han inne en stund til, men ville bare berolige deg. Jobber som eiendomsmegler og stresset som bare det sist, nå er jeg veldig bevisst på å prøve ta det med ro, for lille jenta vår er mye viktigere enn stress på jobb! Hun er veldig aktiv og turner som bare det:) Godt å høre ja har ikke tenkt på noe annet de siste dagene.. Men føler meg mye bedre nå hadde noen ubehagelige kynnere igår kveld ,men ga seg etter noen min og nå er jeg i helt fin form igjen etter en god natts søvn... Skal jobbe fra 10:00 imorgen og håper jeg får kontakt med jordmoren min før den tid, føler jeg burde opplyse henne om hva som har skjedd i helgen Har 20% svangerskapspenger av 80% arbeidsstillingen ,så aner ikke om jeg burde ha litt mer sykemelding... Men kanskje jeg overarbeidet meg med å jobbe litt ekstra før helgen... Vanskelig å si gitt hvorfor dette skulle skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå