Gå til innhold

overfallsvoldtekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vis innleggmysan skrev 23 november 2011 - 14:57:

Jeg tror det er ganske vanlig, selv om folk ikke engang vil innrømme for seg selv at de tenker sånn.

Jeg kan opplyse om at min datter ble overfalt og voldtatt en sen kveld da hun var så dum og spørre en fyr om han hadde lighter. Hun var alene, på vei fra ett sted til et annet, men hun var ikke kledd i miniskjørt. Hun var kledd i posete joggebukse og en diger genser med hette. Det er ikke DET det handler om. Det handler om at man er jente/kvinne og alene.

Han som voldtok din datter og andre som begår overfallsvoldtekt har sin paralell i naturen, nemlig: bendelormen!!!! :rope:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian

Vis innleggmysan skrev 23 november 2011 - 14:57:

Jeg tror det er ganske vanlig, selv om folk ikke engang vil innrømme for seg selv at de tenker sånn.

Jeg kan opplyse om at min datter ble overfalt og voldtatt en sen kveld da hun var så dum og spørre en fyr om han hadde lighter. Hun var alene, på vei fra ett sted til et annet, men hun var ikke kledd i miniskjørt. Hun var kledd i posete joggebukse og en diger genser med hette. Det er ikke DET det handler om. Det handler om at man er jente/kvinne og alene.

Han som voldtok din datter og andre som begår overfallsvoldtekt har sin paralell i naturen, nemlig: bendelormen!!!! :rope:

Folk som gjør slikt skulle vært sendt i arbeidsleir på Svalbard eller et annet øde sted. I lang tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er egentlig TS' budskap eller tema for denne tråden? :klo:

Det eneste språket overfallsvoldtektsmenn forstår i praksis er nok dette:

spol frem til 1.06 og se derfra.

:rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, kan du ikke svare?

Hvor vil du med denne tråden?

Jeg er TS(trådstarter).

Hvis du skriver som anonymbruker så får jeg av en eller annen grunn ikke beskjed på e-post, selv om jeg abbonerer på denne tråden(øyeblikkelig e-post varsling).

Hvor jeg vil med denne tråden? Vel:

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article962194.ece

YESSSS!!!! :Hehe:

og

rett behandling av overfallsvoldtektsmenn!! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok det eneste som hadde skremt de som vil overfallsvolta til å ikke begå noe slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser for meg at denne personen får sin rettferdige straff for å ha begått en overfallsvoldtekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...