AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Har prøvd meg på franske makroner tre ganger nå, men det ender alltid med at noen sprekker og eser oppover på midten, også er noen hule inni (oftest de som sprekke. Mens noen er perfekte. Hva gjør jeg galt?
Arkana Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 (endret) Her kan du laste ned et hefte med oppskrifter og mange tips til hvordan du får et vellykket resultat. Jeg lyktes med makroner første gang jeg prøvde det takket være dette gratisheftet. Endret 24. november 2011 av Arkana
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Takk Men det står at hvis de er hule har røra kanskje vært for tynn, men det var den jo ikke, heller litt for tykk..
Arkana Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Det blir vanskelig for oss å vurdere tykkelsen på røren du laget uansett. Røren av oppskriften i dette heftet skal være veldig tykk. Det beste er kanskje å prøve flere oppskrifter og se om du lykkes bedre med dem. De inneholder jo de samme ingrediensene, men kanskje i ulike mengder.
glad86 Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Jeg har lest et sted at de sprekker fordi det blir for mye undervarme. Derfor kan det lønne seg å ha et ekstra brett under. Kanskje prøve det?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Jeg har lest et sted at de sprekker fordi det blir for mye undervarme. Derfor kan det lønne seg å ha et ekstra brett under. Kanskje prøve det? Jada det er prøvd. Også syns jeg det er så rart at på samme brettet kan noen bli helt perfekte og resten totalt misslykket.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Her kan du laste ned et hefte med oppskrifter og mange tips til hvordan du får et vellykket resultat. Jeg lyktes med makroner første gang jeg prøvde det takket være dette gratisheftet. Hvordan vet du at det er takket være dette heftet du lyktes? 1
Arkana Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Det vet jeg jo selvsagt ikke. Kanskje hadde jeg lykkes med en hvilken som helst oppskrift. Men jeg ser at mange prøver flere ganger før de får det til og jeg velger å tro at oppskriften og tipsene i dette heftet var en del av grunnen til at mine blir bra og at det ikke bare er mine bakeferdigheter. 2
challenger Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 Hos traktøren har de sånn "makronmatte".På midten av siden der ca ser du en sånn matte,se her Kansje det kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #10 Skrevet 25. november 2011 Hos traktøren har de sånn "makronmatte".På midten av siden der ca ser du en sånn matte,se her Kansje det kan hjelpe? Har sånn
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #11 Skrevet 25. november 2011 Når TS er såpass utakknemlig som i denne tråden, er det jammen ikke mye fristende å hjelpe! 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #13 Skrevet 25. november 2011 Hvordan vet du at det er takket være dette heftet du lyktes? Det var ikke meg (TS) som skrev dette...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå