AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Menn, kan dere være ærlige? Jeg hater de indre kjønnsleppene mine De er så store og slafsete, og i tillegg er de mørkerøde, burgunder vil jeg si. Er dette skikkelig ekkelt for dere?
Gjest badeand1 Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 (endret) Edit: det var mannfolk du spurte ja. Endret 24. november 2011 av mortem
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 jeg er lesbisk så jeg svarer likevel, liker veldig veldig godt lange indre lepper. de er spennede og pirrende og etter min mening bare enda med herlighet å leke med! 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Hva regnes egentlig som store indre kjønnslepper? Hvor lange må de være?
Gjest Eurodice Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Hva regnes egentlig som store indre kjønnslepper? Hvor lange må de være? Jeg er forvirret. Hva mener dere med lange kjønnslepper? De begynner med forhuden over klitoris og fortsetter atskilt ned mot skjeden. Det vil jeg si er lengden. Mener dere kanskje bredden, altså når dere tar tak i kjønnsleppene og strekker dem utover?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Jeg er forvirret. Hva mener dere med lange kjønnslepper? De begynner med forhuden over klitoris og fortsetter atskilt ned mot skjeden. Det vil jeg si er lengden. Mener dere kanskje bredden, altså når dere tar tak i kjønnsleppene og strekker dem utover? Hvorfor er dette så vanskelig å forstå? Det menes da helt sikkert i hvor stor grad de stikker ut i forhold til de ytre kjønnsleppene. 7
Gjest Eurodice Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Hvorfor er dette så vanskelig å forstå? Det menes da helt sikkert i hvor stor grad de stikker ut i forhold til de ytre kjønnsleppene. Det er da ikke så selvsagt, synes jeg. 1
Gjest Madelene1 Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 (endret) Bollemus = mere mus. Mener at jeg har sett en mann eller to som har sagt det her inne på KG i en annen lignende tråd. Så stemmer det, så tror jeg ikke at du skal bekymre deg. Endret 24. november 2011 av Madelene1
Gjest Eurodice Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 Bollemus = mere mus. Mener at jeg har sett en mann eller to som har sagt det her inne på KG i en annen lignende tråd. Så stemmer det, så tror jeg ikke at du skal bekymre deg. "Bollemus" har ikke noe med kjønnslepper å gjøre. 6
Gjest Madelene1 Skrevet 24. november 2011 #10 Skrevet 24. november 2011 "Bollemus" har ikke noe med kjønnslepper å gjøre. Ånei, kan du forklare hva det er da om det ikke er det?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #11 Skrevet 24. november 2011 Okay jenter,la meg si dette en gang for alle: Jeg er mann og tror jeg har med meg så godt som alle menn på planeten når jeg sier dette: Vi bryr oss fletta om de indre kjønnsleppene er stor eller små, om de er på på innsiden eller henger på yttersiden av de ytre kjønnsleppene, eller om de er røde eller burgunderrøde. Så lenge de er der og fungerer som de skal er vi såre fornøyd Nå som det er sagt og opp og avgjort: Kos deg med de kjønnsleppene du har for de er helt herlige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 15
Gjest Eurodice Skrevet 24. november 2011 #12 Skrevet 24. november 2011 Ånei, kan du forklare hva det er da om det ikke er det? Jeg vet ikke hvordan man linker til bilder, men du kan google "bollemus" selv. Enkelt forklart er det et fyldig venusberg som skyldes en opphøyet beinstruktur og et kjøtt/fettlag ytterst. Det synes godt når man ligger på ryggen. 5
Testosteron Skrevet 24. november 2011 #13 Skrevet 24. november 2011 Menn, kan dere være ærlige? Jeg hater de indre kjønnsleppene mine De er så store og slafsete, og i tillegg er de mørkerøde, burgunder vil jeg si. Er dette skikkelig ekkelt for dere? Nei. De indre kjønnsleppene er flottere dess større og rødere de er.
2046 Skrevet 24. november 2011 #14 Skrevet 24. november 2011 (endret) Jeg er forvirret. Hva mener dere med lange kjønnslepper? De begynner med forhuden over klitoris og fortsetter atskilt ned mot skjeden. Det vil jeg si er lengden. Mener dere kanskje bredden, altså når dere tar tak i kjønnsleppene og strekker dem utover? Det er ganske enkelt hvor lang de henger ned. Om du ser på dette bildet som illustrerer ulike vulvaer, vil jeg påsta at 5, 7, 8, 9, 12, 15, 16, 18, 27 og 28 har fra ganske utstikkende til lange indre kjønnslepper. (TS: en god del vulvaer har det med andre ord). [link]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fd/Variation_of_female_genitalia.jpg[/link] Er mann selv, og jeg må si; det er ikke akkurat så viktig for meg. Endret 24. november 2011 av 2046 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #15 Skrevet 24. november 2011 Store indre kjønnslepper er turn-off. Helst skal de være små nette, slik som disse. http://24.media.tumblr.com/tumblr_lj3vkdEp6p1qe0zcfo1_500.jpg
Erotisk Flukt Skrevet 24. november 2011 #16 Skrevet 24. november 2011 Markerte indre kjønnslepper synes jeg er herlig. Butterfly pussy som jeg liker å kalle slike kjønn.. -Domino 1
Gjest Madelene1 Skrevet 24. november 2011 #17 Skrevet 24. november 2011 Markerte indre kjønnslepper synes jeg er herlig. Butterfly pussy som jeg liker å kalle slike kjønn.. -Domino så søtt!
Erotisk Flukt Skrevet 24. november 2011 #18 Skrevet 24. november 2011 Ånei, kan du forklare hva det er da om det ikke er det? Ei bollemus har et kjøttfylt venusberg. -Domino
Gjest Madelene1 Skrevet 24. november 2011 #19 Skrevet 24. november 2011 Ei bollemus har et kjøttfylt venusberg. -Domino Så hva kaller med det denne tråden handler om da Jeg var dønn sikker på at det var lange lepper.
Erotisk Flukt Skrevet 24. november 2011 #20 Skrevet 24. november 2011 så søtt! Ja, ikke sant. Er etter formen man får når man bretter de til siden. Vil tro at et slikt kallenavn vil gjøre jenter med slike kjønnslepper litt lettere til sinns -Domino 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå