Gå til innhold

Kjole med lange armer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere

Jeg hadde en liten turbulant tid for en stund siden og har noen kutt på venstre og høyra arm som ikke har healet helt. Derfor lurte jeg på om noen vet om noen fine kjoler med lange armer? Syns generellt det er veldig fint, kanskje noen med åpen rygg?

Hvis dere vet om noen fine, please let me know :)

Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere

Jeg hadde en liten turbulant tid for en stund siden og har noen kutt på venstre og høyra arm som ikke har healet helt. Derfor lurte jeg på om noen vet om noen fine kjoler med lange armer? Syns generellt det er veldig fint, kanskje noen med åpen rygg?

Hvis dere vet om noen fine, please let me know :)

Takk!!

Nå vet jeg ikke noe om hva slags stil du ønsker og hvilken alder du er i, men jeg syns ihvertfall den her er veldig fin:

http://www.bikbok.com/en/collection/Category/Dresses/lucy_dress/

Håper du finner noe som passer :) Og at det går bra med deg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det mye fint!

Er 22, men likte b.la den svarte veldig godt :)

Takk :) Ja, har tenkt tanken på å bare drite i det, men får vente til jeg har samlet nok mot :)

Nå blir det nettshopping! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dette overalt nå! Jeg kjøper ofte kjoler med lange ermer fordi jeg kler det og fordi jeg fryser. Warehouse og Oasis hadde mange fine sist jeg sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du heller finner en kjole uten ermer du liker bedre kan du jo ha noe utenpå. En fin cardigan eller tynn jakke. Eller skjule kuttene med klokke og armbånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...