AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Noen som vet hvordan man får bort leamus? eller hvorfor man får det? har hatt det under øyet i snart to uker..
Gjest Marianne Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 jeg hadde det i nesten tre uker. det gikk bort til slutt og det var flere som fortale meg at de også hadde opplevd det samme, da jeg bekymret meg endel underveis. fant aldri ut årsaken eller hva som kurerte det. rundt øynene er et veldig vanlig sted å ha leamus så jeg tror du bare må vente
Roo Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Mhm, leamus er veldig vanlig. Noen mener det kommer av stress, andre mener at årsaker kan være mangel på væske eller magnesium i kroppen. Om det er veldig plagsomt kan man jo høre med legen sin.
Mamma1 Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Jeg har hatt det i ni mnd nå, over hele kroppen. Har prøvd alt. Det som har virket litt er at jeg spiser sink og b vitamin nå.
Mamma1 Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Legene vet ingenting.. Jeg har nå vært hos nevrolog to ganger, skal ta mr av hode, nakke og rygg på et par uker og en spinalpunksjon omtrent på samme tid. Har testet meg for flåttbitt osv. Bottom line, legene vet ikke hva leamus skyldes.
Envy Skrevet 24. november 2011 #10 Skrevet 24. november 2011 Nei, leamus er ikke gøy. Nei, ikke når det blir slik du beskriver. Men for oss andre, som får det i toppen 15 sek kanskje en gang i halvåret, er det egentlig litt gøy, eller sånn rart
Ildra Skrevet 24. november 2011 #11 Skrevet 24. november 2011 Unnskyld for å vandre bort fra tema. Men jeg kårer lealus til ukas søteste ord i min verden. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå