AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Ja, i dag fikk jeg mail fra The National Lottery UK. Jeg er visst den heldige vinner av 520 731 pund. Jeg må bare sende navn, adresse og telefonnummer til en mailadresse Ok, skjønner jo at dette bare er tull, men hvordan kan de svindle bare på navn og adresse? De ber ikke om penger eller kontonummer. Navnet kunne de jo funnet på annet vis.
Tropic Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 De ber ikke om kontonummer NÅ nei, men de gjør det nok på neste mail!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 De ber ikke om kontonummer NÅ nei, men de gjør det nok på neste mail! Det gjør nok det. Fikk nesten litt lyst å tulle med de. Ble litt inspirert av den olabil-historien
Mary Poppins Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Du er lite heldig som har vunnet et lotteri du ikke engang har deltatt i! :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Du er lite heldig som har vunnet et lotteri du ikke engang har deltatt i! :gjeiper: Ehh....Ja, det er en av grunnen til at jeg skjønner at dette er tull
Chiyo Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått beskjed om at jeg er en heldig vinner. En gang ringte boklubben.no til meg og sa at jeg hadde vunnet tre bøker gratis, så lenge jeg ble medlem.
Gjest Spinell Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Det nederlandske nasjonallotteriet (eller heter det statslotteriet) er også veldig rause. Vet ikke hvor mange ganger jeg har fått beskjed om at jeg har vunnet en million euro der. For noen måneder siden fikk jeg beskjed om at jeg hadde vunnet over 500 000 euro fra et spansk lotteri, også. Det var veldig viktig at jeg holdt informasjonen om denne gevinsten strengt hemmelig inntil pengene var mottatt, på grunn av faren for svindel Hensysfulle og omtenksomme skal ingen påstå at de ikke er, nei! 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 (endret) jeg har også vunnet 1mil pund, 1mil euro, 500 tusen pund, er en heldig vinner av pcer, klokker, 1 mil kr osv osv. er rik tydeligvis og mailadressen min har blitt plukket ut i LOTTO haha Endret 24. november 2011 av Nuppdupp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå