Gå til innhold

Hvor mange på KG har knullet hverandre?


AnonymBruker

  

119 stemmer

  1. 1. Har du knullet en annen på KG?

    • JA
      16
    • NEI
      103


Anbefalte innlegg

Etter å ha lest litt rundt er det utvilsomt en del spenning mellom en del KG-brukere.....

Hadde vært interessant å se om noen har "hooket up" og via f.eks. PM og endt opp til køys sammen :cool:

:humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha lest litt rundt er det utvilsomt en del spenning mellom en del KG-brukere.....

Hadde vært interessant å se om noen har "hooket up" og via f.eks. PM og endt opp til køys sammen :cool:

:humpe:

Hadde vært interessant å vite hvilke KG-brukere du syns det er spenning mellom. :lur: Legger aldri merke til sånt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart. Med mange forskjellige. Bare å sende privat melding så skal du få prøve musa mi :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemte nei, men innså etterpå at samboeren min har bruker her. Han er ikke aktiv, da, men.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror muligens KateW og MikeWaters har funnet på noe snusk. De har ihvertfall møttes har de sagt, og siden MikeWaters er i et åpent forhold så er det ikke noe i veien for det. Flørting har det ihvertfall vært her inne i flere år nå. Tror kanskje hun som kalte seg Anjelika har snusket litt med Mike også, tror hun også kjenner både han og KateW IRL.

Just my two cents ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror muligens KateW og MikeWaters har funnet på noe snusk. De har ihvertfall møttes har de sagt, og siden MikeWaters er i et åpent forhold så er det ikke noe i veien for det. Flørting har det ihvertfall vært her inne i flere år nå. Tror kanskje hun som kalte seg Anjelika har snusket litt med Mike også, tror hun også kjenner både han og KateW IRL.

Just my two cents ;)

er mikewaters en fellespikk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du ønsker at du kunne svart ja? ;-)

-Domino

Med samboer og baby? Nå undervurderer du henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med samboer og baby? Nå undervurderer du henne.

Fanken, glemte at de med samboer og barn ALDRI har fantasier jeg.

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madelene1

Men du ønsker at du kunne svart ja? ;-)

-Domino

haha, hvorfor skulle jeg ønske det? :popcorn:

Endret av Madelene1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremte du de så mye? :o

-Domino :sengekos:

Nope, heller andre veien. En bare gikk etter 2 år og en var utro. Han siste laget en tråd om meg her inne...så det var vel like greit at han er en eks...

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...