Gå til innhold

Idag har jeg bursdag..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og det kommer til og være verdens kjipeste dag.. Jeg er helt med på tanken om at når man blir eldre så forandrer selvfølgelig bursdager seg, og er ikke som når man var barn, men jeg føler meg ikke voksen enda heller- jeg gleder meg somregel til sånne ting! Jeg blir 24 år, og vil egentlig bAre sove meg gjennom dagen.. Har fri, sambo jobber til 21.00 og jeg bor langt fra hjemstedet mitt nå- dvs at jeg er helt alene hele dagen. Skal bake meg en kake tenkte jeg.. Heh..

Tips til hvordan jeg kan gjøre litt stas pÅ meg selv ? Har ikke penger til og gjøre noe fancy..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg en ansiktsmaske (20 kr ish) bak muffins, unn deg masse snop, ta en lang dusj/bad. Lakkere negler feks.. være skikkelig jente som nyyyter dagen på egen måte! :)

• Liker 1
Skrevet

Har dessverre ikke noen fancy tips til deg, men gratulerer med dagen!

:blåse: :bursdag:

Skrevet

Hårmaske (yoghurt eller olivenolje, avhengig av hvordan håret ditt er), ansiktsmaske fra H&M (den med moste bær lukter helt magisk!!), fotbad, kake, dans rundt i undertøyet i stua med høy musikk, og ha the time of your life. :) Hopp rundt, syng med, og ikke bry deg om hvem som hører deg!

Dessuten... Det ER torsdag, så torsdagschampagne er lov!!

Skrevet (endret)

Gratulerer med dagen!:flagg:

Det går nok bra! Kjøp godteri og en film!:)

Endret av kaprifolen
Gjest Madelene1
Skrevet

Gratulerer med dagen! :skravle:

Ta deg en SPA dag! ;)

Skrevet

Gratulerer med dagen, Chevy! :vinke: Lag deg favorittkaka di idag og kos deg med den :wink:

Gjest anonym2233
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen :)

Tips til hva du kan gjøre for deg:

Gi seg selv en bursdagsgave, opg det mest avslappende er nettopp er en spabehandling. :)

Kjøp deg en god moden avocado, fjern skallet og steinen inni, litt sitron til (dripp det inn) og lag deg en hjemmelaget ansikts maske!

Last ned/lei/ kjøp en film som du kan nyte etterpå. Litt godtemums og brus. =)

Sett på musikk, bak deg en kake mens du samtidig beveger hoftene til musikken.. Du vil kjenne det at det er litt behaglig:)

Utnytt "ensomheten" til din din dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...