Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 23. november 2011 #1 Del Skrevet 23. november 2011 Ja, dette er nok den 100. tråden om dette, men jeg trenger bare å få nervøsiteten min ut. Jeg er så sinnsykt nervøøs! Jeg tenkte at jeg ikke skulle si det til noen, men så ble det til at jeg ikke brydde meg noe særlig etter hvert, og nå gjør det at "mange" vet det at jeg får sånt press på meg. Jaja, jeg vet det er teit. Jeg går rundt med høy puls og tenker på det hele tiden. Jeg er NERVØS altså! Kan ikke noen søte KG'ere komme med noen oppmuntrende ord? For en surrete tråd.. haha, dere får unnskylde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 23. november 2011 #2 Del Skrevet 23. november 2011 Masse lykke til! Og husk på vikeplikten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2011 #3 Del Skrevet 23. november 2011 Masse lykke til! Og husk på vikeplikten Tusen takk! Ja, den er så utrolig viktig. Har faktisk vurdert å skrive på den ene tommelen "vikeplikt" og på den andre "..eller ikke?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 23. november 2011 #4 Del Skrevet 23. november 2011 Hei,hehe ja husker den følesen,selv om det er mange år siden.Slapp av og pust med magen!! Og en viktig ting:Gjør du en brøler så si ifra!Ellers tror de ikke du er obs på feilen og du kan stryke.Er du obs på den så vet de at du ikke gjør det igjen,forhåpentligvis! Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #5 Del Skrevet 23. november 2011 Ja, dette er nok den 100. tråden om dette, men jeg trenger bare å få nervøsiteten min ut. Jeg er så sinnsykt nervøøs! Jeg tenkte at jeg ikke skulle si det til noen, men så ble det til at jeg ikke brydde meg noe særlig etter hvert, og nå gjør det at "mange" vet det at jeg får sånt press på meg. Jaja, jeg vet det er teit. Jeg går rundt med høy puls og tenker på det hele tiden. Jeg er NERVØS altså! Kan ikke noen søte KG'ere komme med noen oppmuntrende ord? For en surrete tråd.. haha, dere får unnskylde! Det går nok bra. Og om du stryker - hva så! Jeg innrømmer at jeg strøk første gangen siden jeg kjørte oppå en sperrelinje (som jeg ikke så, dårlig merkning). Da er det bare å ta den opp igjen. Og 2. gangen gikk kjempebra. Uansett, du står nok på første forsøk, men ikke vær urolig 'Alle' har måttet gå gjennom det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 23. november 2011 #6 Del Skrevet 23. november 2011 Tusen takk! Ja, den er så utrolig viktig. Har faktisk vurdert å skrive på den ene tommelen "vikeplikt" og på den andre "..eller ikke?" Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2011 #7 Del Skrevet 23. november 2011 Fantastisk! Haha, nå måtte jeg le litt høyt av meg selv faktisk Tusen takk alle sammen! Føler meg faktisk bedre, tro det eller ei. Nei, det er jo ingen krise å stryke, er bare stoltheten min som blir litt tråkka på. Noen punkter jeg har tenkt på: Vikeplikt (så klart..), fotgjengere, fart inn mot kryss, plassering, ekstra blikk mot venstre i rundkjøringer, vise tegn og alt det der. Noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #8 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg gjorde så utrolig mye rart på oppkjøringen, men jeg stod likevel. Måtte kjøre en ekstra runde i rundkjøringen fordi jeg ikke så en trailer blant annet, og jeg klarte ikke å åpne panseret på bilen for å peile olje... hehe Husk vikeplikt og stopp om du ser et rødt lys, så går det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 23. november 2011 #9 Del Skrevet 23. november 2011 Sørg bare for å ha øynene åpne, og hvis du blir usikker så kjør rolig. Fart mot kryss og plassering er også viktig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2011 #10 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg gjorde så utrolig mye rart på oppkjøringen, men jeg stod likevel. Måtte kjøre en ekstra runde i rundkjøringen fordi jeg ikke så en trailer blant annet, og jeg klarte ikke å åpne panseret på bilen for å peile olje... hehe Husk vikeplikt og stopp om du ser et rødt lys, så går det nok bra Hihi, ekstra runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 24. november 2011 #11 Del Skrevet 24. november 2011 Nå TS, får man spørre hvordan det gikk i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. november 2011 #12 Del Skrevet 24. november 2011 Nå TS, får man spørre hvordan det gikk i dag? Det får man; jeg bestoo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #13 Del Skrevet 24. november 2011 grattis! husker selv hvor nervøs jeg var når jeg hadde oppkjøring, grusomt. og hvor nyyydelig det var å høre at man besto. :D kjør forsiktig nå da, og kos deg med å kunne kjøre hvor du vil, og når du vil, helt alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. november 2011 #14 Del Skrevet 24. november 2011 grattis! husker selv hvor nervøs jeg var når jeg hadde oppkjøring, grusomt. og hvor nyyydelig det var å høre at man besto. :D kjør forsiktig nå da, og kos deg med å kunne kjøre hvor du vil, og når du vil, helt alene! Tusen takk! Ja, er så herlig å tenke på ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 25. november 2011 #15 Del Skrevet 25. november 2011 Gratulerer! Deilig å være ferdig, kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. november 2011 #16 Del Skrevet 25. november 2011 Gratulerer! Deilig å være ferdig, kan jeg tenke meg! Å, du aner ikke Er kjempe deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 27. november 2011 #17 Del Skrevet 27. november 2011 Gratiss med friheten =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. november 2011 #18 Del Skrevet 28. november 2011 Gratiss med friheten =) Takker så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå