Oriental Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Jeg var ordentlig forkjølet i to uker for litt siden, og da denne forkjølelsen var over, fikk jeg litt sår i den ene munnviken. Greit nok, massevsl av vaseline og litt honning gjør det bedre. Problemet er at overleppen min nå har blitt skikkelig tørr og skrukkete. Dette er ikke vanlig tørrhet som folk ofte opplever på vintertiden. Et tykt lag med hud på overleppen har blitt stivt, tørt og skikkelig skrukkete. Tar jeg på overleppen, kjennes det ikke som jeg tar på noen leppe i det hele tatt. Honning, lipbalm eller vaseline funker ikke :/ Tips?
Maria.91 Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Har du prøvd å eksfoliere? En veldig bra som har funket for meg tidligere er å ta på masse (og da mener jeg MASSE) lipsyl e.l. og så ta et lag sukker på leppene, og massere i små sirkler. Høres ut som et tykt nasty lag med død hud.. Og huden under kommer nok til å være VELDIG sår, så bruk masse MASSE lipsyl/vaseline etterpå!!!
Oriental Skrevet 23. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2011 Har du prøvd å eksfoliere? En veldig bra som har funket for meg tidligere er å ta på masse (og da mener jeg MASSE) lipsyl e.l. og så ta et lag sukker på leppene, og massere i små sirkler. Høres ut som et tykt nasty lag med død hud.. Og huden under kommer nok til å være VELDIG sår, så bruk masse MASSE lipsyl/vaseline etterpå!!! Takk! Gjør vel nesten hva som helst for å kjenne at jeg har en overleppe igjen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå