somla Skrevet 23. november 2011 #1 Del Skrevet 23. november 2011 I natta kommer min demon,han roper mitt navn,ikke høyt,ikke hardt,men bestemt.Og da kommer min kampvilje frem igjen,jeg vil kjempe,jeg vil.Noen har skytsengler til å verne om seg,jeg har en demon,og jeg kunne ikke unnvært han for alt i verden,jeg kaller det en han,for det er slik han føles og høres ut som.Er jeg besatt? nei,jeg har bare en som verner om meg som får meg til å ville kjempe og leve.Han kommer alltid i 3 tiden om natta,om jeg ha mistet gløden,om jeg har gitt opp,og roper på meg,skremmer meg,for jeg vet han er ond,og "overgir" jeg meg å er jeg fortapt for denne verden,derfor hjelper han meg med å få kamplysten tilbake. Men av og til har jeg bare lyst til å gi meg over,la meg styre med av demonen min,la han for kontrollere mitt liv og min død.Men jeg vil ikke dø,jeg vil ikke tape,er ikke noe for meg på den andre siden,og den er ikke klar for meg.Og de som jeg har kjær på den andre siden er ikke klar for å møte meg og jeg er heller ikke klar for å møte de enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
somla Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 3. desember 2011 den evige kampen er en frydfull reise til den evige glede ved å leve.Imorgen den dag er jeg i livet? her jeg hel..ingen kutt ingen sår? Nei jeg tror ikke det jeg vil ikke la meg knekke,er jeg svak? nei er ikke det,bare dum,for du er en bortskjemt liten dittunge som ikke kan ta ansvar for ditt eget liv,men skyver alt over på andre,og det vil jeg ikke lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
somla Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Gråt ikke ved min grav, for jeg er ikke der. Jeg lever blant minner hos de jeg var nær. La tårene vaske bort sorger og savn. Jeg er ikke borte, jeg er i havn Jeg ser opp på himmelen For å se om du er der Jeg savner deg så inderlig og ønsker du var her. Endret 30. desember 2011 av somla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
somla Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 4. januar 2012 Nå er du "offiselt" borte,din kiste ble kjørt vekk i dag,din bisettelse er over,og jeg fikk ikke være der å ta farvel,men trenger jeg det da? du er vel med meg? Men du skulle ikke dra,jeg trenger deg,du prøvde å si farvel,men jeg ville ikke høre.Alle de små hint,men jeg kunne jo ikke ha gjort noe allikavel,det var bestemt.Så nå sitter du og diskutere med gud og hvermansen.Men det er jo kun du som kan dra på julaften,du likte ikke at julen ble feiret på grunn av jesus fødsel.ÅÅÅÅ jeg savner deg så sårt,det er vondt,1juledag kommer ikke til å bli det samme mer...da fikk jeg ditt dødsbudskap,men du viste meg at du var med meg..for du kom på msn....og igår var du stjerneskuddet på himln så nær..Men jeg har ingen kamplyst ingen,vil i grunn dø...men det er ikke min tid enda tror jeg..jeg vet ikke hva morgen dagen bringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
somla Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 7. mars 2012 jeg faller sammen,jeg er ikke lenge,jeg bare eksisterer.Hvor er sorgen,hvor er gråten? jeg vil skrike ut jeg vil grine kjenne tårene renne.Jeg vil kjenne smerten ved å leve,men alt er borte.Ingen av dere fikk jeg ta farvel med,du mamma,deg fikk jeg bare se kisten,den var lukket igjen,den sto i kirken med blomster rundt.Men for meg var du ikke der,kisten var tom for alt jeg vet.Men jeg tente lys,jeg snakket til kisten,men var du der? ikke vet jeg..jeg fikk ikke se deg. Og du min aller bestevenn,min sjelevenn mitt alt du forlot meg! uten grunn,du forsvant og ikke vet jeg hvor du er! Jeg vet bare at du dro på julaften,ditt hjerte ville ikke mer pisspreik det var ikke din tur!! du hadde ikke lov.Jeg fikk aldri se din kiste ikke være i kirken å ta farvel..men jeg vil ikke si farvel.For du er ikke død,du er ikke borte,du er her selv om du ikke er her. Jeg må ha demonene mine tilbake i livet mitt,jeg må ha noe å slåss mot,jg må høre han roper mitt navn,jeg trenger demonene til å få leve igjen og ikke bare eksistere.Jeg vil føle igjen,jeg vil føle redsel,jeg vil gråte,jeg vil skrike...ikke bare likegyldighet.. jeg vil sørge....men aller mest trenger jeg demoene mine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå