Gå til innhold

Gode nettbutikker

Fremhevede innlegg

Gjest döderlein
Skrevet

Trenger tips til gode nettbutikker! Har dere noen forslag? Personlige favoritter o.l?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssen type? Klær,interiør el sminke/hår?

Skrevet

Eller kanskje du er ute etter en katana av god kvalitet? Da kan jeg anbefale kultofathena.com.

Hvis du føler behov for å forberede deg på den kommende zombie-apokalypsen, så er zombietools.net kanskje stedet. Har ikke handlet med dem enda, men de har en slags fan-base, og jeg tror de er straighte. Eller hva man skal kalle dem. Du vet, ikke-kriminelle. Ikke vinningskriminelle. Du kan gi dem kredittkortnummeret ditt. Antakeligvis.

Klær og makeup har jeg ikke så mye greie på.

Skrevet

Makeup:

blivakker.no

asos.com

strawberrynet.com (JA TAKK!!)

Fine ting:

kipekee.no

sweetgifts.no

kremmerhuset.no

Artige dingser og sånt:

coolstuff.no

gadgets.no

...det var alle jeg kom på nå. Men har testet samtlige og de funker veldig bra og har god kundeservice :) Yndlingen er og blir strawberrynet!!

Skrevet

Feelunique! Strawberrynet når ikke FU til knærne engang og nettsiden ser ut som den er laget av en 4 årlig jente...

Gjest döderlein
Skrevet

Likte kipekee.no kjempegodt! Noen som veit om flere nettbutikker som den? xD

Skrevet

Likte kipekee.no kjempegodt! Noen som veit om flere nettbutikker som den? xD

Sweetgifts og kremmerhuset er ganske like :)

Også har du jo milladill.no! Den er også fin! :D

Gjest döderlein
Skrevet

Sweetgifts og kremmerhuset er ganske like :)

Også har du jo milladill.no! Den er også fin! :D

Liker de andre også, men de er ikke så "sære" som kipekee. Liker så godt sånne nerdeting som kameraer og retrostæsj :P

Skrevet

Liker de andre også, men de er ikke så "sære" som kipekee. Liker så godt sånne nerdeting som kameraer og retrostæsj :P

Har handlet mye fine klær på Bubbleroom.no. Der har de mye fint :) Samt sko på brandos.no, og heppo.no

Og på only.com, selv om det finnes slike butikker nesten overalt, men med variert utvalg.

Morsomme ting kjøper jeg på coolstuff.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...