-Turtle Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Denne hører vel kanskje hjemme under velvære osv, men siden jeg helst vil ha svar fra menn, så poster jeg her! Kjæresten min ønsker seg nemlig ny barbermaskin til jul. Men hvilken skal jeg kjøpe? Hva er best? Sånn "vanlig", eller sånn med tre sirkler på? Vil helst ikke betale over 1000kr for den, da jeg vil kjøpe noe annet også til han
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Jeg aner ikke hva den heter og jeg aner ikke hva den koster. Men jeg har faktisk barbert en del menn fordi jeg jobber i helsevesenet. Og en av pasientene hadde en barbermaskin som det liksom er 3 rundinger på som barberer. Det er den desidert beste av de jeg har forsøkt, så den kan anbefales om du finner ut hvilken type det er. Skal se om jeg finner link. Eller kanskje vet noen hvilken jeg mener?
Gjest Herr Drue Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Snill du er da, som kjøper barbermaskin til kjæresten din til jul Uansett, jeg har veldig tett skjeggvekst, og vet en ting eller to om barbering, og jeg må si meg helt enig med brukeren over som sier at maskiner med tre hoder (phillips' design) er det beste, særlig hvis han har tett skjeggvekst. Den er overlegen på kinnene, og tar barten bra, men er litt vanskelig for området under haka. Men likevel, den slår de andre "enhodete" lett - sistnevnte er nemlig gode for barten, men flaten treffer liksom ikke på samme måte på de andre stedene. Jeg anbefaler denne: http://www.elkjop.no/product/hus-og-hjem/personlig-pleie/barbermaskin-harfjerning/HQ7890CC/philips-barbermaskin-hq7890-22 Hils fra meg
-Turtle Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2011 Jeg kjøpte en fra philips som kostet 499,- Han har ikke noe voldsomt skjeggvekst, så jeg tror den holder :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå