AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Har noen her inne tips til hvordan man kan sette inn en tampong, sliter så fælt med det. Får den jo inn, men kjenner den så og si alltid, føler meg heldig når jeg ikke gjør det. Jeg vet at hvis man føler den er den ikke langt nok oppe, men jeg føler at jeg ikke får den lenger inn, det er akkurat som om den butter i skjedeveggen. Samtidig, hvis jeg forsiktig napper i tåden for å få den litt lenger ned kjenner jeg den fremdeles. Er det noe jeg gjør galt? Følger de instruksjonene man får med i de fleste tampongpakkene. På forhånd, takk for svar.
Gjest Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Dette høres kanskje litt dumt ut, men slapper du av nedentil? Noen ganger er man bare automatisk litt anspent der nede uten og selv merke det, og da er det ofte vanskelig å få inn en tampong. Håper du får det til! Tampong må være en av verdens beste oppfinnelser
annaB Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Høres ut som om du har litt feil vinkel på den. Prøv å tippe den litt mer nedover. Jeg syntes det er lettes å få den på plass hvis jeg sitter på do lett foroverbøyd og tampongen peker litt på skrå bakover. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 putt den i en pinne, og stapp den i fitta.
pantora Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Prøv tampong med innføringshylster? Feks tampax... Genialt. 1
Gjest Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 putt den i en pinne, og stapp den i fitta. Det kalles tampax
Orchideae Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 bruk glidemiddel på den. Leste en gang at man ALDRI skal bruke glidemiddel på tamponger. Når jeg opplever det du gjør, pleier jeg å dra den litt ut, også vinkle den mer nedover.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 Lettere om du løfter opp ene benet(setter det på dolokket feks.), da kommer du bedre til, får en bedre vinkel:) 1
Fru Filifjonka Skrevet 23. november 2011 #11 Skrevet 23. november 2011 Håper du får det til! Tampong må være en av verdens beste oppfinnelser Kun slått av menskopp, som ligger på første. Hvis problemet er å få den lanpgt nok inn så kan du jo vurdere kopp, den skal bare rett innenfor. Har du kjent etter med fingeren selv, sånn at du vet hvilken vei du skal dytte? Eller prøve tampax, mener å huske at de var lettere. 1
tøydokka Skrevet 25. november 2011 #12 Skrevet 25. november 2011 Leste en gang at man ALDRI skal bruke glidemiddel på tamponger. Hvorfor ikke? Skal ikke tro på alt du leser "steder".. Funker strålende her iallfall 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå