AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Jeg vet ikke hvor jeg skal poste dette, så poster det her. Jeg er deprimert og den leksa der. Så jeg har lyst å gjøre noe med det, komme meg videre, bli lykkelig. Har lest at en lidenskap kan hjelpe en å bli lykkelig. Misforstå meg rett, jeg skjønner at alt ikke blir helt bra om jeg finner en lidenskap, men tror det kan hjelpe meg. Men jeg vet ikke hva dette skulle være.... Jeg liker endel hobbyting, men det er ikke noe lidenskap. Noen som har noen ideer? Setter stor pris på seriøse tilbakemeldinger!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Da får du bare komme deg ut og prøve masse forskjellige ting og se om det er noe du virkelig liker. Det høres ut som du trenger å få lys og luft, så test ut uteaktiviteter. Om det er skogsturer, jakt, geocathing, hundelufting, jogging osv må du nesten bare prøve. Ellers kan jeg anbefale yoga. Det er en veldig sunn treningsform.
Gjest MorAase Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Du må om og om igjen søke etter noe som gleder deg. Til slutt finner du det, og så går resten av seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå