Gå til innhold

Alt du vet er feil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har lest dagens innlegg på bloggen til Linnea? Jeg blir så provosert. Den jenta der,fortjener bedre enn slikt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Drue
Skrevet

Om du ønsker at tråden skal leve videre bør du legge ved link eller sitat. Hva betyr «idag» imorgen?

• Liker 1
Skrevet

Hvem? Hva? Hvor? Det er mange som heter Linnea.

Skrevet

Om du ønsker at tråden skal leve videre bør du legge ved link eller sitat. Hva betyr «idag» imorgen?

Beklager,glemte linken i farta men den er her nå :)

Skrevet

Hvem? Hva? Hvor? Det er mange som heter Linnea.

Men bare en blogg som heter alt du vet er feil og som er skrevet av Linnea ;) Men linken er der nå :)

Skrevet

Det finnes så mange patetiske, idiotiske bloggere der ute som lirer av seg masse dritt ingen bryr seg den dritt om. Men Linniebloggen har jeg faktisk alltid likt. Den betyr noe, hun betyr noe.

• Liker 8
Skrevet

Jeg har lest det, og kan nesten ikke skjønne at den kommentaren er for real? Ana er jo et kjent kallenavn på anoreksi, så på en måte viser det jo bare at Linnea faktisk har "vunnet over" sykdomen tenkte jeg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker ikke klikke meg inn på blogger, men jeg gjorde det denne gangen, og huff, dette var grusom lesing!

Stakkars jente som har kjempet en så tøff kamp, og som får slik dritt slengt til seg.

Det er vanskelig å ikke ta det inn over seg, men jeg håper hun klarer det.

• Liker 2
Skrevet

Mange som sliter med dette tror jo helt og fullt at det å være så tynn som mulig er alt som teller - så at det er dette de lever for er ikke noen overraskelse...

Skrevet

I alle dager, for en idiotisk kommentar. Jeg har vanskelig for å tro på at de som skriver slikt har opplevd så mye som en brøkdel av hva en spiseforstyrrelse kan gjøre med en.. "kontroll", "selvtilfredshet" og "lykkelig" er iallefall milevis unna.

Skrevet

Jeg forstod det sånn at ana er henne selv, altså den anorektiske delen av henne selv, som snakker til den friske delen, som prøver å rive friske og fornuftige Linnea ned. Altså ingen slem bloggkommentator ...

• Liker 2
Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg tolket det også slik at "ana" er sykdommen som snakker til henne. Som prøver å få henne tilbake "på sitt lag". Linnea er en tøff dame! :)

• Liker 2
Skrevet

Nå leste jeg det en gang til, og nå tolket jeg det også sånn. Hehe.

Gjest Koala Lompa
Skrevet (endret)

Jeg forstod det sånn at ana er henne selv, altså den anorektiske delen av henne selv, som snakker til den friske delen, som prøver å rive friske og fornuftige Linnea ned. Altså ingen slem bloggkommentator ...

Nå leser jeg også det slik. Den dama der får min fulle respekt.

Edit; Ikke at min respekt betyr så mye,men hun skal få den allikevel.

Endret av Koala Lompa
Gjest Silvermist
Skrevet

Den kommentaren er hentet fra kommentarfeltet i hennes forrige innlegg. Kommentaren er forøvrig fjernet nå, men dere kan se navnet "ana" og tidspunkt for posting i kommentarfeltet her: http://www.linniiie.com/2011/11/jeg-ser-nesten-alt.html

Gjest Survival
Skrevet

Jeg likte innlegget veldig godt. Selv om at hun er litt i overkant drøy og negativ til tider, så likte jeg vinklingen på dette innlegget. Jeg likte det godt, jeg. Det verste er at kommentaren som er skrevet til Linnea øverst i innlegget, viser genuinitet som er skremmende.

Skrevet

Men siden Ana sto med blått så vil det jo si at Ana er en blogg, i alle fall en bruker. Ellers ville navnet vært i sort..

Jeg digger Linnea, hun er en super jente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...