Gå til innhold

...

Gjest hyhy54

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer, men jeg vil anbefale deg å kjøpe en pakke med canesten. Det kan være smittsomt, så om du er sammen med noen burde du be han om å behandle seg også.

Skrevet

Heia,å å kjøp en Canestenkrem om du kun føler det klør utvendig.Klør det inni au så kjøo denpakka med crem og en stikkpille i og ta den pilla om kvelden.Har hatt sopp 100 ganger så dette vet jeg alt om.Men den dagen jeg slutta å bruke Asan,så forsvant soppen.Det er noe jækla dritt.

Skrevet

okei, jeg har nok et spørsmål - mange plasser står det at man må ta kontakt med lege før man bruker dette produktet for første gang. Er det viktig? har ikke særlig lyst på et legebesøk..

Skrevet

Heia,å å kjøp en Canestenkrem om du kun føler det klør utvendig.Klør det inni au så kjøo denpakka med crem og en stikkpille i og ta den pilla om kvelden.Har hatt sopp 100 ganger så dette vet jeg alt om.Men den dagen jeg slutta å bruke Asan,så forsvant soppen.Det er noe jækla dritt.

Takk for godt svar! Bruker også asan, noe som nå skal gå rett i søppeldunken!

Skrevet

okei, jeg har nok et spørsmål - mange plasser står det at man må ta kontakt med lege før man bruker dette produktet for første gang. Er det viktig? har ikke særlig lyst på et legebesøk..

Om det ikke plager deg sånn som det gjorde med meg (klarte ikke gå fordi det var direkte vondt), så ser jeg ingen grunn til det :)

Skrevet

Jeg var 19 år i et land i sør-amerika og snakket ikke spansk første gang jeg fikk det, ante ikke hvordan jeg skulle legge det fram for en lege som ikke kunne engelsk og var også veldig skeptisk til legemidlene i landet. Det gikk over etter et par uker, men gud så godt å bare kunne bruke pevaryl eller canesten i noen dager, så er det over;)

Det er ikke flaut å kjøpe det på apoteket, det er så vanlig. Dessuten står pakkene i hyllen med intimprodukter eller lignende, så du tar bare med deg en pakke (pass på at du får en med både stikkpille og krem) og går i kassa og betaler :)

Skrevet

Nei,overhode ikke.Før i tiden,gammel jeg,hehe.Så måtte man ha resept på alt av Canesten o.l.men legen var vel lei av maset til folk,så nå er den reseptfri,det hadde den ikke vært om du måtte til lege.Men blir du ike kvitt det innen 14 dager,ville jeg gått til legen.Grunnen til jeg vil du kjøper den med 1 stikkpille(som jeg husker er den sterkere en de andre)så slepper du gjøre dette i 6 dager for den er jo pyton.

Skrevet

Kjempe godt å få litt hjelp! Ser ut som jeg bare får ta turen på apoteket i morgen :P

Skrevet

Ja,gjør det.Og ett tips:unngå silketruser,stramme bukser og dongeribukser.

Skrevet

Ja,gjør det.Og ett tips:unngå silketruser,stramme bukser og dongeribukser.

Bestemortruse og joggebukse :takke:

• Liker 1
Skrevet

Huff, de tipsene passet meg ikke mye godt.. Tror ikke jeg eier annet enn stramme dogribukser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...