Gå til innhold

p-piller og mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går på p-piller, og hopper ofte over sukkerpillene for å slippe å ha mensen. Men når det har gått en stund, så blir jeg kjempeøm i puppene, som om at kroppen forteller at nå er det på tide å ha mensen. Med en gang jeg har hatt mensen, så er jeg ikke øm lenger. Kan dette stemme? :klo:

I tillegg synes jeg utfloden lukter vondt når det nærmer seg mensentid, samtidig med ømme pupper.

Er dette bare tilfeldig, eller kan det være slik at kroppen sier fra på denne måten? :klo:

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg hadde det som deg hvertfall.

Hoppa over mensen et par mnd og da fikk jeg ømme brystvorter. Så fikk jeg en blødning og da gikk det vekk.

Skrevet

Ok, jeg er ikke helt merkelig da :fnise:

Men i mitt tilfelle er det ømhet i hele brystet, ikke brystvorten.

Jeg får vel bare ha mensen nå da, siden kroppen så inderlig vil ha det :fnise:

TS

Skrevet

Hvis du absolutt ikke vil ha mensen kan du vel begynne med cerazette? Det er en p-pille uten østrogen som man ikke får mensen med...

Gjest badeand1
Skrevet

Hvis du absolutt ikke vil ha mensen kan du vel begynne med cerazette? Det er en p-pille uten østrogen som man ikke får mensen med...

Noen får mensen, andre ikke.

• Liker 1
Skrevet

Den fungerer ikke på alle, jeg blødde konstant, sammenhengende i 6 mnd...

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg blir veldig oppblåst om jeg går for lenge uten å ha pille-pause. De fleste mennesker reagerer veldig ulikt på piller av alle slag. Noen kan bruke det ene merket uten å få noen bivirkninger el. mens andre som bruker samme merke kan få mange bivirkninger el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...