AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Jeg går på p-piller, og hopper ofte over sukkerpillene for å slippe å ha mensen. Men når det har gått en stund, så blir jeg kjempeøm i puppene, som om at kroppen forteller at nå er det på tide å ha mensen. Med en gang jeg har hatt mensen, så er jeg ikke øm lenger. Kan dette stemme? I tillegg synes jeg utfloden lukter vondt når det nærmer seg mensentid, samtidig med ømme pupper. Er dette bare tilfeldig, eller kan det være slik at kroppen sier fra på denne måten?
Gjest badeand1 Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Jeg hadde det som deg hvertfall. Hoppa over mensen et par mnd og da fikk jeg ømme brystvorter. Så fikk jeg en blødning og da gikk det vekk.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Ok, jeg er ikke helt merkelig da Men i mitt tilfelle er det ømhet i hele brystet, ikke brystvorten. Jeg får vel bare ha mensen nå da, siden kroppen så inderlig vil ha det TS
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Hvis du absolutt ikke vil ha mensen kan du vel begynne med cerazette? Det er en p-pille uten østrogen som man ikke får mensen med...
Gjest badeand1 Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Hvis du absolutt ikke vil ha mensen kan du vel begynne med cerazette? Det er en p-pille uten østrogen som man ikke får mensen med... Noen får mensen, andre ikke. 1
Avalon Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Hvis du absolutt ikke vil ha mensen kan du vel begynne med cerazette? Det er en p-pille uten østrogen som man ikke får mensen med... Den fungerer ikke på alle, jeg blødde konstant, sammenhengende i 6 mnd...
Gjest snoopy_93 Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Jeg blir veldig oppblåst om jeg går for lenge uten å ha pille-pause. De fleste mennesker reagerer veldig ulikt på piller av alle slag. Noen kan bruke det ene merket uten å få noen bivirkninger el. mens andre som bruker samme merke kan få mange bivirkninger el.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå