Gå til innhold

Home and Away på nett?


Mally

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som vet hvor man kan få sett home and away på nett? GRATIS, ikke tv2 sumo. De som går på TV nå, jeg vet ikke hvilken sesong det er en gang :S Er det noen som vet? Desperaaaat, det er jo så spennede nå :D Gjerne link! All hjelp blir tatt i mot med et stort smil :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Youtube!

Vet ikke hvor langt TV2 har kommet nå, og jeg har kommet til de nyeste episodene så du må få noen andre til å svare deg på hvilken som går nå. Men når du får vite det, søker du bare etter episodetallet og home and away på youtube (f.eks. "Home and away 4644")

Der er ca. 5 opplastere som jevnlig laster opp H&A-videoer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Youtube!

Vet ikke hvor langt TV2 har kommet nå, og jeg har kommet til de nyeste episodene så du må få noen andre til å svare deg på hvilken som går nå. Men når du får vite det, søker du bare etter episodetallet og home and away på youtube (f.eks. "Home and away 4644")

Der er ca. 5 opplastere som jevnlig laster opp H&A-videoer der.

kan man se hele episoder på youtube?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man se hele episoder på youtube?

Det varierer. Noen er lastet opp som hele episoder (spesielt de aller nyeste), mens andre er lastet opp i en del 1 og en del 2. Som regel ligger del 2 i forslagene til høyre, så du kan bare trykke deg videre derfra uten å måtte søke den opp først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer. Noen er lastet opp som hele episoder (spesielt de aller nyeste), mens andre er lastet opp i en del 1 og en del 2. Som regel ligger del 2 i forslagene til høyre, så du kan bare trykke deg videre derfra uten å måtte søke den opp først.

Jeg som skrev dette

Kom på at du kanskje bare mente hele episoder som i at hele episoden kan ses der, og ja det kan den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som skrev dette

Kom på at du kanskje bare mente hele episoder som i at hele episoden kan ses der, og ja det kan den :)

Nei, jeg lurte egentlig på det førsste du svarte på :)

jeg har syns det har vært så rotete å finne frem når epiosder

har vært delt opp, at jeg har gitt opp hele greia. Men flott at de

har begunt å legge ut hele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg lurer også på hvilke episodenr som går i norge nå... har gått glipp av denne uka på tv2, og det er jo altfor spennende tilt jeg ikke kan få sett det altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...