Gjest Amber Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Jeg har trent aktivt i nesten 15 år. Hovedsaklig spinning og styrketrening. Mengden har variert litt, og pga livssituasjonen min nå blir det mye trening den ene uken, lite den andre. Jeg har alltid trent tungt, vil bli sterk og få muskler. Men nå virker det som om noe har skjedd; jeg klarer ikke å trene slik lenger. Kroppen protesterer; jeg blir så stiv og støl at det er plagsomt. Alltid. Kan ikke trene på flere dager. Da jeg trente selv om jeg var støl, låste skuldrene mine seg fullstendig. I tillegg sliter jeg meg ut. Etter å ha trent rygg tungt fks, makter jeg ikke å trene mer. Er tom for energi og styrke. Får ikke lenger overskudd av trening, og det er heller ingen fremgang lenger. Jeg prøver å spise bra, og drikke bra. Kunne jo blitt flinkere; men selv om jeg spiser en god middag først kan resultatet bli det samme. Etter å ha kjørt en spinntime er jeg helt ferdig. Bare å legge seg. Hva skjer?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Du bør ta en tur til legen og få sjekket ut diverse som B12, stoffskifte, vitaminer mm. Du erfarer at noe ikke stemmer, men ikke hva. Ta det på alvor og bestill time hos legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå