Gå til innhold

Trekant med par


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får besøk av et bekjent par over nyttår. Vi har snakket om trekant, noe vi alle er keen på. Ingen av oss har hatt trekant før, vi er alle 25. Jeg er jente. Men lurer litt på hvordan det blir å ha trekant med et par, hadde vært annerledes om alle var single. Og siden det er første gangen jeg er med på trekant. Noen som har noen tips og erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MikeWaters 2.0

Jeg får besøk av et bekjent par over nyttår. Vi har snakket om trekant, noe vi alle er keen på. Ingen av oss har hatt trekant før, vi er alle 25. Jeg er jente. Men lurer litt på hvordan det blir å ha trekant med et par, hadde vært annerledes om alle var single. Og siden det er første gangen jeg er med på trekant. Noen som har noen tips og erfaringer?

Hold et ekstra øye med henne, hvis hun føler seg utrygg på deg så kan dette bli en ugrei opplevelse for alle parter.

Forøvrig kan du lese dette:

http://www.erotikknett.no/8049_86.php

Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enig med, MikeWaters, fokuser på henne.

Og ha klare regler i forkant. En sunn trekant har nesten alltid et 70/30-forhold fra mannens side i en slik type trekant. Det betyr at han bruker 70% tid på sin kjæreste, og 30% tid på den jenta som kommer utenfra.

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...