Gå til innhold

Hva er vi usikkre på

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er usikker på ALT.... Utseende, kroppslukt, prestasjon, om han nyter det eller ikke, om det er trangt nok nedi der for han/for trangt, redd for å lage rare lyder osv osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg finnes ikke usikker i senga. I forhold til noe som helst. For meg fungerer den seksuelle arena som en scene. Det kan være litt nervøsitet, spenning og adrenalin før man skal "opptre", men da går det hele på instinkter og alt som har med usikkerhet er helt fraværende.

-Domino

Kan jeg spørre hvor gammel denne "Oh, so-sure-of-himself"-mannen er? :)

Skrevet

Jeg finnes ikke usikker i senga. I forhold til noe som helst. For meg fungerer den seksuelle arena som en scene. Det kan være litt nervøsitet, spenning og adrenalin før man skal "opptre", men da går det hele på instinkter og alt som har med usikkerhet er helt fraværende.

-Domino

Forklaringen kan være dårlig selvinnsikt.

• Liker 3
Skrevet

Er vel usikker på det meste av og til, men lar det ikke hemme meg i særlig stor grad.

Skrevet

Forklaringen kan være dårlig selvinnsikt.

Må det virkelig vere ein forklaring, og spesielt ein negativ ein, fordi nokon er sjølvsikker i senga og ikkje usikker..?

Eller er det ikkje lov å sei/skrive slikt?

Skrevet

noe jeg og mange jenter sliter med er når luft kommer inn i fitta.. tror dere gutter da at vi har prompa? eller skjønner dere det?? det er vel det verste...

Skrevet

Redd for at puppene mine er for små, eller, at han vil ha mer å ta i, i hvert fall, der oppe. Jeg er også usikker for at jeg ikke føler meg sexy nok i visse tilfeller. Gjør som oftest det, men hvis jeg blir bedt om å fingre meg selv eller noe blir jeg fort usikker. Liker å gjøre ting på kommando, men som oftest ikke når det gjelder at jeg må fingre meg selv.

Var før redd for at jeg ikke lagde nok "lyder", stønning osv, så tok meg sammen, og nå hvis jeg og kjæresten har sex mens vi har besøk pleier de å klage på at jeg stønner for mye. Kjæresten synes det er digg da :rodmer:

Skrevet

Redd for at han skal synes underlivet mitt er stygt/ekkelt/møkkete. Har en grusom hudsykdom som gjør at huden rundt vulva har misfargede arr og har en litt mørkere farge.. :( Utrolig hemmende. Ellers er jeg fornøyd med underlivet mitt. Er bare den fa#$%&$&/(%$%%"#($s huden som ødelegger alt.

Skrevet

Føler meg ikke så veldig fin naken, for å si det mildt.. Så blir litt usikker på det.. Men så har jeg og tendens til å glemme litt hvor jeg er og hva jeg driver med.. Altså begynne å kjede meg. Så jeg blir og litt usikker på den generelle prestasjonen min. Så blir prestasjonen ofc verre, gg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...