Gå til innhold

Mister så mye hår..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et problem, nemlig at jeg synes jeg mister så utrolig mye hår!! Vet at det er normalt å miste ca 100 hårstrå om dagen, men jeg synes det virker som om jeg mister unormalt mye.. Etter at jeg har renset hårbørsten tar det ikke mange ukene før hårbørsten er full av hår, nesten like mye hår på børsten som jeg har i hele håret! Håret mitt er veldig tynt, tror det er litt slitt, men er litt usikker da jeg ofte tidligere har fått tilbakemelding om at det virker veldig sunt. Tror kanskje dette er pga at det alltid knekker av nederst så de slitte tuppene forsvinner.. (har ikke råd til å dra til frisør, selv om jeg vet jeg sikkert burde klippe meg)

Begynner å bli litt desperat, blir lei meg hver gang jeg mister et eneste hårstrå.. Begynner å bli redd jeg skal miste alt håret snart, føler det bare blir tynnere og tynnere. Har både tynne hårstrå og lite hår fra naturens side, men føler det aldri har vært så ille som nå!

Er det noen som har noen tips? Vil det hjelpe å dra til lege for å kanskje finne ut årsaken, eller vil ikke en vanlig lege kunne gjøre noe uansett? Jeg spiser veldig sunt, det eneste er kanskje at jeg får i meg litt mye kunstig søtstoff. Har også en tendens til å stresse mye, særlig nå i eksamensperioden, men føler dette problemet for alvor oppsto før de verste stressperiodene.

I tillegg til ting som vitaminmangler og lignende er det bare å skrive det dersom noen vet om noen sykdomstilstander e.l som gir hårtap og tynt hår, har enkelte andre symptomer jeg kan skrive om noen synes det er nødvendig.

:trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv ølgjær. =) Det er stappfullt av B-vitaminer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...