Gjest Tora Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Hei, denne helgen var jeg på fest i Bø. Jeg er kunn 17 år, men har drukket en del allerede. Jeg hadde en bacardi flaske 0,7, som jeg nesten alltid har. Vi starta ganske tidlig med å drikke, og jeg tok det rolig. Jeg tok noen geleshots og lagde meg en dram. Vi reiste så på vors, alt er helt klart til dette punktet. Jeg lagde meg en ny dram der oppe, jeg husker forsatt alt som har skjedd. Så reiste vi videre til festen. Jeg husker forsatt alt som har skjedd til nå. Når jeg kom dit satt jeg meg på fanget til en gutt jeg alltid er med så og si på fest. jeg lagde meg en til dram, og jeg begynte å bli litt full. men bare på humør, husker forsatt alt som har skjedd til nå. men så reiste jeg ut for å ta meg en røyk sammen med gutten, jeg reiser inn igjenn setter meg på fanget hans også er alt vekk. folk sier jeg drakk av glasset mitt, selfølgelig gjorde jeg det. det var jo drammen min. men altså ettver dette er alt vekk. jeg husker ikke noen ting før 6.5 time senere når jeg våkner opp naken alene i ett badekar. bacardiflaska mi var forsatt halvfull. og det er ikke normalt å ikke huske noen som helst ting av så lite alkohol. jeg spurte gutten om han visste noe, han sa jeg hadde virka helt fjern, men han var jo også selv full. som sagt husker jeg ikke noen ting. og han fortalte at vi hadde hatt sex, kommer ikke et snev av hukommelse inn. jeg spurte så hvorfor han hadde reist, han fortalte at han måtte siden han skulle reise hjem igjenn, men han hadde prøvd flere ganger og vekt meg (jeg hadde sovna med en gang). men jeg hadde vært helt død. hadde ikke vært sjang i det hele tatt og vekt meg opp. i den tiden jeg lå i den senga hadde jeg spydd flere plasser og tissa på meg. jeg husker heller ikke noe av dette. det første jeg husker igjenn etter når jeg mista hukommelsen var når jeg våkna opp i ett badekar. jeg kan ikke i det hele huske å ha vært på det soverommet engang. jeg snakket med folk jeg hadde snakket med på kvelden og ble fortalt at jeg hadde vært helt borte. hadde liksom vært som om jeg ikke kjente de, selv om det var mine bestevenner. de hadde ikke fått noen kontakt med meg. og nå i etterkant har jeg ingen mat lyst og har nå vært dårlig i 3 dager. jeg lurer på om jeg kan ha blitt dopa ned? kan noen please svare meg
Gjest tora Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 forresten så svartna alt i 23 tiden. rundt 23.30
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Høres ut som noe som skjedde med meg engang! Veit fortsatt ikke om jeg ble dopa, men fikk en drink av en fyr jeg kjenner og etter det husker jeg ingenting. Senere på kvelden kasta jeg opp i 3 timer! Var dårlig i tre dager etterpå, og det føltes ikke ut som vanlig fyllesyke..
rastløs_89 Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Høres ut som at det er mulighet for at noen har putta noe oppi drinken din ja. Men ikke nødvendigvis; noen ganger kan man bli fortere full enn vanligvis, avhengig av dagsformen. Synes det uansett grunn er litt urovekkende at du våkner opp naken i et badekar, og blir fortalt av en gutt du har vært med tidligere på kvelden at dere har hatt sex... Har dere noen helsestasjon for ungdom i nærheten av der du bor? Uansett, om det så ikke finnes noen helsestasjon i ditt fylke, dra til den nærmeste som er. Tror du trenger å snakke med kyndig helsepersonell, før du eventuelt går til politiet og anmelder saken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå