Gjest Gjest Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 brukt det til få hviter tenner smør det på tenne med tann kost la det være der minst 5 munter. rens gått etter på. tenne blir ikke perle hvite på første forsøk. om du ikke har anlegg til perle hvite tenner så vikker ikke dette da må sterkere midler til.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 brukt det til få hviter tenner smør det på tenne med tann kost la det være der minst 5 munter. rens gått etter på. tenne blir ikke perle hvite på første forsøk. om du ikke har anlegg til perle hvite tenner så vikker ikke dette da må sterkere midler til. glemte si at du ikke skal ta tørt pulver i munnen det må allerede være våt.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 glemte si at du ikke skal ta tørt pulver i munnen det må allerede være våt. Det er jo vått i munnen, da.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Det er jo vått i munnen, da. ja men det er mer behagelig ta det på tenne som vått. tok en tsje i munne en gang følte jeg skule kveles så jeg måte drikke vann etter på satt det lit på spissen. nå pleier jeg ta en kopp tar en tsje pulver vann til det ligner på tannkrem i kosestans så bruker tannkosten smører det ut over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå