AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Ofte hører /ser jeg på tv at folk handler billige og gode råvarer - grønnsaker ,frukt og krydder. Så sist på Helstøm da han var hjemme hos de 4 studentene, som hanlet på innvandrerbutikktil en tredjedel av hva det ville kostet i norsk butikk. Ja, jeg lurer også på hvordan de kan selge så billig... Men erdetnoen som vet om hvor jeg finner innvandrerbutikker med godt utvalg i Stavanger?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Ikke så langt unna den røde kirka finnes det en ok en, men den er ikke så stor. Har funnet bedre butikker i Sandnes. Like ved der Europris var og hvor parkeringshuset rives, finnes det en med greit utvalg. I går kostet en kilo tomater 4,90 der!
Pusemamma Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Etter som jeg vet så er det ikke særlig utvalg i Stavanger på slik type mat. Det er noen butikker i Sandnes i blant annet Langgaten. Men det er ikke særlig billig altså. Du kan få litt anderledes typer krydder osv men det er slettes ikke rimeligt.
Gjest Surrehodet Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Der er i alle fall ettpartre stk rundt den røde kirken (som forøvrig heter St. Petri kirke) Og bortover Pedersgaten, men de vet jeg ikke prisnivået på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå